قاتل پلنگ نادر شهرستان رودبار به دام افتاد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 ژانویه 2019 | 19:17 ب.ظ
قاتل پلنگ نادر شهرستان رودبار به دام افتاد درفک خبر قاتل پلنگ نادر شهرستان رودبار به دام افتاد. رئیس اداره محیط زیست رودبار از دستگیری مجرم و شکارچی گونه نادر پلنگ در رودبار خبر داد. اختصاصی درفک خبر حسین زاده رئیس اداره محیط زیست رودبار با اعلام این خبر گفت: به دنبال اعلام همیاران محیط زیست و در اختیار قراردادن عکسها و فیلمی […]

درفک خبر

قاتل پلنگ نادر شهرستان رودبار به دام افتاد.

رئیس اداره محیط زیست رودبار از دستگیری مجرم و شکارچی گونه نادر پلنگ در رودبار خبر داد.

اختصاصی درفک خبر

حسین زاده رئیس اداره محیط زیست رودبار با اعلام این خبر گفت:

به دنبال اعلام همیاران محیط زیست و در اختیار قراردادن عکسها و فیلمی از اقدام چند تن به شکار یک قلاده پلنگ بالغ نر، با دستور اکبری دادستان شهرستان رودبار نیروهای یگان حفاظت محیط زیست با پشتیبانی پلیس آگاهی ناجا، طی چند مرحله عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق به دستگیری مجرم شدند.
در این راستا یک نفر از روز دوشنبه به دستور دادستان در بازداشت و دو نفر دیگر نیز که در این جرم همکاری داشته اند تحت تعقیب می باشند.

وی همچنین گفت:
بر اساس بازجویی های بعمل آمده و اعترافات متهم، محل وقوع این حادثه غم انگیز ، جنگلهای منطقه ای ما بین گلدیان و آغوزبن از توابع بخش مرکزی رودبار می باشد.

حسین زاده درخصوص تاخیر در اطلاع رسانی این خبر اظهار داشت:
دلیل تاخیر در خبر رسانی این موضوع، انجام تحقیقات اطلاعاتی و تکمیلی در راستای دستگیری همه افراد دخیل در این واقعه بوده است.

وی درپایان نیز ضمن تشکر ویژه از حمایت های اکبری دادستان و براری رئیس دادگستری شهرستان رودبار؛ گفت:

  1. همکاری و همراهی تمامی افراد از جمله فیضی فرمانده نیروی انتظامی و اقای حسنی قاضی شعبه دوم دادیاری رودبار باعث شد تا این مجرم گرفتار قانون شده و محیط زیست شهرستان در امان باشند.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار