رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

کارت های قدیمی پایان خدمت و معافیت فاقد اعتبار هستند

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 ژانویه 2019 | 18:52 ب.ظ
کارت های قدیمی پایان خدمت و معافیت فاقد اعتبار هستند رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه کارت های قدیمی پایان خدمت و معافیت فاقد اعتبار هستند، گفت: تاکنون حدود 11 میلیون کارت هوشمند پایان خدمت و معافیت سربازی صادر شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرتیپ پاسدار “بهرام نوروزی” اظهار کرد: افرادی که برای تعویض کارت قدیمی پایان خدمت و […]

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه کارت های قدیمی پایان خدمت و معافیت فاقد اعتبار هستند، گفت:

تاکنون حدود 11 میلیون کارت هوشمند پایان خدمت و معافیت سربازی صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرتیپ پاسدار “بهرام نوروزی” اظهار کرد:

افرادی که برای تعویض کارت قدیمی پایان خدمت و یا معافیت از خدمت اقدام نکرده اند،می بایست با مراجعه به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) برای تعویض کارت قدیمی پایان خدمت و معافیت از خدمت به هوشمند اقدام کنند.

وی افزود:

کارت هایی که از سال 62 به بعد در نیروهای مسلح به شکل های مختلف صادر شده اند، فاقد اعتبار بوده و مورد تایید هیچ یک از سازمان هایی که نیاز به تاییدیه کارت های مذکور دارند،نخواهد بود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد:

بیش از 6 سال است که تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت از خدمت انجام می شود و تاکنون حدود11 میلیون کارت هوشمند صادر شده است.

سردار نوروزی خاطر نشان کرد:

با هوشمندسازی کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی توانسته ایم شکل کارت های مذکور را در کلیه نیروهای مسلح یکسان کرده، از هرگونه امکان جعل جلوگیری و با ایجاد بانک اطلاعاتی در سامانه وظیفه عمومی؛ استعلام کارت های مذکور از طریق دفاتر (پلیس +10 ) در سراسر کشور انجام می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار