پیام تبریک؛

پیام تبریک دکتر بختیار مدیرشبکه بهداشت و درمان رودبار بمناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

s.k.v
تاریخ انتشار: جمعه 11 ژانویه 2019 | 14:46 ب.ظ
پیام تبریک دکتر بختیار مدیرشبکه بهداشت و درمان رودبار بمناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار درفک خبر؛ دکتر صمد بختیار- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودباردر پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام ؛ بسم الله الرحمن الرحیم پرستاران ، منادیان انسانیت و کرامتند؛ آنگاه که جان های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار ،حیاتی […]

درفک خبر؛

دکتر صمد بختیار- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودباردر پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پرستاران ، منادیان انسانیت و کرامتند؛ آنگاه که جان های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار ،حیاتی دیگر می بخشند به واقع جانی در کالبد جامعه می دمند و این جان بر آمده از اعتقاد و باور راستین ،عشق به خالق و عشق به مخلوق را در کسوت شریف و مقدس “پرستار” جلوه گر می نماید.
پرستاری هنر تلفیق دانش و آگاهی ،مهربانی و عطوفت و وظیفه شناسی است در همراهی با همنوعان در پیج و خم جاده های سخت بیماری و پرستار واقعی در لحظه های ناخوشی و رنج با علم و درایت و با از خود گذشتگی و انسانیت، غبار درد محنت را از چهره انسان های دردمند می زداید و با امید به خدا ،طلوع صبح شادی و زندگی را در دل های آکنده از اندوه بیماران نوید می دهد.
حرفه مقدس پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار و یا نگهبانی از مرز حیات بیمار نیست بلکه؛دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار،وزش نسیم محبت و جاری کردن زلال امیدواری در جسم خسته بیمار است.
اینجانب خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها ،زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی ، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم

دکتر صمد بختیار
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار