اتفاق تلخی دیگر در رشته رود؛

دامِ سنگین دامدار رشته رودی با خوراندن سَم تلف شد

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 10 ژانویه 2019 | 19:46 ب.ظ
دامِ سنگین دامدار رشته رودی با خوراندن سَم تلف شد ‍  اتفاق تلخی دیگر در رشته رود؛ دامِ سنگین دامدار رشته رودی با خوراندن سَم تلف شد به گزارش درفک خبر به نقل از دیار زیتون، یک راس دامِ سنگین دامدار رشته رودی توسط فرد یا افرادی با خوراندن سم کشته شد. شایان ذکر است، خمیر آغشته به سم و مواد کُشنده درمحل حادثه پیدا […]

‍  اتفاق تلخی دیگر در رشته رود؛
دامِ سنگین دامدار رشته رودی با خوراندن سَم تلف شد

به گزارش درفک خبر به نقل از دیار زیتون، یک راس دامِ سنگین دامدار رشته رودی توسط فرد یا افرادی با خوراندن سم کشته شد.
شایان ذکر است، خمیر آغشته به سم و مواد کُشنده درمحل حادثه پیدا شده است که گواه می دهد دام سنگین دامدار رشته رودی با خوردن سَم تلف شده است.
با تماس تلفنی شورا و دهیار رشته رود، جزئیات این اتفاق به پلیس گزارش داده شد و با مکتوب صورت جلسه، پیگیری و بررسی علل و عوامل این اتفاق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
گفتنی است، در یک ماه اخیر نیز انباری کشاورز رشته رودی توسط فرد یا افرادی به صورت عمدی به آتش کشیده شد.
این اتفاقات تلخ و ناگوار در روستای رشته رود مردم این دیار را آزرده خاطر نموده و امنیت اجتماعی روستا به مخاطره افتاده است.
انتظار می رود مسئولین امر تا قبل از اینکه اتفاق تلخ دیگری رُخ دهدف مسببین امر که موجبات تشویش و نگرانی اهالی منطقه شدند را شناسایی و به سزای اعمال ناشایستشان برسانند. همچنین از مسئولین محترم اداره آگاهی شهرستان انتظار داریم به منظور ایجاد آرامش روحی و روانی بین روستاییان، نگاه ویژه و جدی تری به روستای رشته رود داشته باشند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار