درخشش خبرنگار دیار زیتون در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر؛

افتخاری دیگر برای شهرستان رودبار در بزرگترین رویداد رسانه ای استان گیلان

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 5 ژانویه 2019 | 13:12 ب.ظ
افتخاری دیگر برای شهرستان رودبار در بزرگترین رویداد رسانه ای استان گیلان به گزارش درفک خبر به نقل از دیار زیتون، بهرام قربانپور خبرنگار دیار زیتون و مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار بعنوان نفر اول بخش مصاحبه با موضوع «اقتصاد مقاومتی» در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزیده شد. گفتنی است، مراسم اختتامیه چهارمین دوره از این جشنواره با حضور و سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای انقلاب فرهنگی […]

به گزارش درفک خبر به نقل از دیار زیتون، بهرام قربانپور خبرنگار دیار زیتون و مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار بعنوان نفر اول بخش مصاحبه با موضوع «اقتصاد مقاومتی» در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزیده شد.
گفتنی است، مراسم اختتامیه چهارمین دوره از این جشنواره با حضور و سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی کشور، بصیری رئیس بسیج رسانه و جمعی از مسئولان در سالن شهدای ناجا برگزار ‌شد.
شایان ذکر است، در مجموع ۸ بخش تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، کاریکاتور و گزارش تلویزیونی، ۲هزار و ۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال ‌شد که از آثار برتر در این جشنواره تقدیر و با اعلام آرای مورد نظر از بهرام قربانپور خبرنگار دیار زیتون در بخش مصاحبه در موضوع «اقتصاد مقاومتنی» قدردانی شد.
رونمایی از قطعه چهل سالگی انقلاب با صدای خواننده حماسی کشور رضا احمدی از ویژه برنامه‌های اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان بود.
حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و مقاومت، محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، چهل سالگی انقلاب اسلامی و مسائل صنفی اصحاب رسانه را از جمله محورهای چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار