رئيس پليس راهور استان گفت:

افزايش 9 درصدي تصادفات منجر به فوت در گيلان

f.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 3 ژانویه 2019 | 15:46 ب.ظ
افزايش 9 درصدي تصادفات منجر به فوت در گيلان به گزارش پای.اه خبری تحلیلی درفک خبر، رئيس پليس راهور استان گفت: در 9 ماهه سال جاري تصادفات منجر به فوت در محورهاي درون شهري استان 9 درصد افزايش يافته است. سرهنگ ” محمدرضا محمدي “، با اعلام اين خبر گفت: در 9 ماه سپري شده از سال جاري 99 نفر از هموطنان در تصادفات […]

به گزارش پای.اه خبری تحلیلی درفک خبر، رئيس پليس راهور استان گفت:

در 9 ماهه سال جاري تصادفات منجر به فوت در محورهاي درون شهري استان 9 درصد افزايش يافته است.

سرهنگ ” محمدرضا محمدي “، با اعلام اين خبر گفت:

در 9 ماه سپري شده از سال جاري 99 نفر از هموطنان در تصادفات درون شهري استان جان خود را از دست داده‌اند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزايش داشته است.

اين مقام انتظامي افزود:

بر اساس آمارهاي موجود عابران پياده و موتورسيكلت سواران با اختصاص 80 درصد مرگ و مير ناشي از تصادفات درون شهري استان طي اين مدت در صدر پر حادثه‌ترين كاربران ترافيك درون شهري قرار دارند.

وي خاطرنشان كرد:

در 9 ماهه سال 97 مجموعاً تعداد 22 هزار و 148 فقره انواع تصادف رانندگي در محورهاي درون شهري استان گيلان به وقوع پيوسته كه بيشترين علل وقوع اين تصادفات عدم توجه به جلو و عدم رعايت حق تقدم از سوي رانندگان است.

وي در پايان تاكيد كرد:

اقدامات ويژه ترافيك و عملياتي لازم در كنار مسؤوليت‌خواهي از ساير سازمان‌هاي مرتبط در اين خصوص براي كاهش تصادفات صورت پذيرفته و اميدواريم در پايان سال شاهد روند كاهش تصادفات باشيم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار