انتصاب در وزارت بهداشت؛

موافقت رییس جمهور با استعفای قاضی زاده هاشمی/ معاون سازمان برنامه سرپرست وزارت بهداشت شد

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 3 ژانویه 2019 | 10:36 ق.ظ
موافقت رییس جمهور با استعفای قاضی زاده هاشمی/ معاون سازمان برنامه سرپرست وزارت بهداشت شد موافقت رییس جمهور با استعفای قاضی زاده هاشمی/ معاون سازمان برنامه سرپرست وزارت بهداشت شد با حکم رئیس جمهور و ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه دکتر قاضی زاده هاشمی؛ دکتر سعید نمکی به عنوان سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد. رئیس جمهور روز پنجشنبه با قدردانی از خدمات خالصانه و تلاش های صادقانه […]

موافقت رییس جمهور با استعفای قاضی زاده هاشمی/ معاون سازمان برنامه سرپرست وزارت بهداشت شد

با حکم رئیس جمهور و ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه دکتر قاضی زاده هاشمی؛ دکتر سعید نمکی به عنوان سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

رئیس جمهور روز پنجشنبه با قدردانی از خدمات خالصانه و تلاش های صادقانه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی دولت های یازدهم و دوازدهم؛ بویژه در اجرا و پیشبرد طرح تحول سلامت، استعفای وی را پذیرفت و سرپرست جدیدی را برای این وزارتخانه منصوب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در حکمی درمان و آموزش پزشکی ، دکتر “سعید نمکی” را به عنوان سرپرست جدید این وزارتخانه منصوب کرد.

سعید نمکی (سرپرست وزارت بهداشت) پیش از این، معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه بود.

نمکی پیش از این معاون محیط‌ طبیعی سازمان محیط ‌زیست نیز بوده است.

وی دکترای ایمونولوژی پزشکی دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. او در سال ۱۳۹۴ به معاونت امور اجتماعی و عمومی در سازمان مدیریت منصوب شد.

وی در گذشته، معاون بهداشتی وزیر بهداشت نیز بوده است

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار