فرماندار رودبار در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر گفت:

در دهه فجر کارآمدی نظام را به رخ جهانیان بکشانیم

روابط عمومی فرمانداری رودبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 ژانویه 2019 | 20:46 ب.ظ
در دهه فجر کارآمدی نظام را به رخ جهانیان بکشانیم پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نشست هماهنگی دهه فجر گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای عظیم انقلاب و کارآمدی نظام را به رخ جهانیان بکشانیم. وی خاطر نشان کرد: زمان طاغوت در سخت ترین و شدید ترین حملات دشمنان قرار داشتیم و شرایط و فضای آن روز […]

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛

اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نشست هماهنگی دهه فجر گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای عظیم انقلاب و کارآمدی نظام را به رخ جهانیان بکشانیم.
وی خاطر نشان کرد: زمان طاغوت در سخت ترین و شدید ترین حملات دشمنان قرار داشتیم و شرایط و فضای آن روز جامعه به گونه ای بود که دین ما در حاشیه قرار گرفته بود و هیئت حاکمه بدون تأسی به دین در کشور اسلامی مسیر را به گونه ای رقم زده بود که تمام تصمیم گیریهای مملکت در بیرون مرزها برای ما نوشته می شد.
وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون شهیدانی استوار است که برای استقرار آن با تمام اخلاص از هستی خود گذشتند گفت: با ایثار و تقدیم خون شهیدان، پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پلشتی ها و بدیهای رژیم پهلوی از بین رفت و استواری پایه های انقلاب اسلامی مسیر رسیدن به هدف متعالی اصول مترقی نظام را در چارچوب دین مترقی اسلام فراهم نمود.
فرماندار یکی از دلایل جدی عداوت دشمنان قسم خورده نظام را تبدیل ایران تأثیر پذیر به کشور تأثیرگذار دانست و خاطر نشان کرد: در دوران شاه، ایران حیات خلوت دشمنان برای اقدامات نظامی در منطقه خاور میانه شامل استقرار پایگاههای نظامی و پایگاههای رصد اطلاعاتی و سایر موضوعات بود اما امروز ایران کشور قدرتمندی است که در عرصه های بین المللی و موضوعات مختلف استراتژی محکمی دارد و به رغم تمام مخالفتها و خوابهای آشفته دشمنان به مدد الهی و همدلی مسئولان و مردم قهرمان و سرافراز توانسته است سختیها را پشت سر بگذارد.
آقای میرغضنفری گسست نسلها را که یکی از نگرانیهای هر جامعه مترقی است یادآور شد و افزود: در کشور ما هم این مسأله وجود دارد و شاید هفتاد درصد افراد جامعه فضای قبل از انقلاب را درک نکرده اند و این وظیفه ما را که در کوران انقلاب و قبل از آن بودیم سنگین تر کرده است و نیاز است شرایط قبل و بعد از انقلاب را تبیین نمائیم.
وی بدعهدیهای همیشگی و تاریخی آمریکا را در راستای زیر سؤال بردن کارآمدی نظام را مورد اشاره قرارداد و گفت: یکی از کارهای بسیار زشت این کشور خروج یکجانبه از توافق بین المللی برجام بود که تا حد زیادی هم پیمانان اروپایی شان هم نسبت به این موضوع معترض شدند.
فرماندار افزود: خروج یکجانبه آمریکا از برجام برای ما مشکلاتی داشته است و دشمن هم با هدف اقتصادی وارد عرصه پیکار با نظام شده است، اگر بنابراین باشد که نتوانیم کارآیی خود را در عمل نشان دهیم و ثابت کنیم آب به آسیاب دشمن ریخته ایم.
ایشان با بیان اینکه مشروعیت هر نظامی در مشارکت مردم آن نظام و کشور است بیان داشت: به رغم تمام اقدامات دشمن به خواست خدا در مناسبتهایی همانند دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و مناسبتهای مشابه مردم علی رغم گله مندی بجا و اعترض نسبت به برخی نارسائیها، اما حساب این کسریها و کمبودها رابا نظام جدا کرده اند و پای نظام و انقلاب و امام و رهبری خودشان ایستاده اند.
فرماندار تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم در حالی که دشمنان همچنان برای ما خواب و خیال می بینند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در خصوص تلاش دشمن برای ایجاد فتنه در سال آینده هشدار داده اند که لازمه اش هوشیاری و دقت بیشتر ما در حوزه مسئولیت و عملکردمان است.

وی یکی از مشکلات سنوات گذشته را که رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان نظام نیز بارها تاکید کرده اند کارها و خدمات تبیین نشده انقلاب دانست و گفت: عملکرد دولتها در طول سالهای پس از انقلاب، دستاوردهای نظامی و انتظامی و توجه نظام به مناطق محروم و خواست و اراده مردم بر اساس همان عهد و میثاقی است که انقلاب بر پایه آن استوار بوده و تا امروز هم ادامه یافته است.
آقای میرغضنفری تاکید کرد: به هر اندازه ای که اعتقاد داریم پای نظام و انقلابمان بمانیم و دشمنان را مأیوس کنیم و در کنار مردم تلاش نمائیم بر سختیها و مشکلات فائق آئیم.
وی خاطر نشان کرد: برای اینکه ایام دهه مبارک فجر امسال را با کیفیت بهتری برگزار کنیم، همانند سنوات گذشته کمیته هایی را را تشکیل دادیم که در ذیل هر کدام دستگاهها و نهادهایی هستند که برای بهتر برگزار شدن برنامه ها باید هم افزایی و تلاش داشته باشند.
فرماندار بیان داشت: معاون محترم سیاسی و اجتماعی فرماندار و جانشین ستاد دهه فجر تدابیری اتخاذ نمایند که حالت رقابتی بین کمیته ها ایجاد شود و برنامه های فاخر، با کیفیت و مردمی همراه با نشاط اجرا شود.
وی به تداخل ایام فاطمیه با دهه فجر اشاره کرد و گفت: در برنامه های هه فجر همه تلاشمان برنامه های عمرانی نباشد و نسبت به برنامه های فرهنگی با رویکرد و حفظ حرمت این ایام هم اهتمام داشته باشیم.
فرماندار با بیان اینکه رضایت مردم را جلب نمائیم که بهترین قضاوت را خواهند داشت یادآور شد: در طول سال مردم به سمت ما می آیند، در ایام دهه فجر ما به سمت مردم برویم و دستگاههای خدمات رسان با محوریت یکی از معاونتهای فرماندار به میان مردم بروند و خدمات دهی در قالب میز خدمت داشته باشند.
وی همچنین بخش مهم برنامه های ایام الله دهه فجر را راهپیمایی 22 بهمن دانست و تاکید کرد: از هم اکنون تمهیدات لازم برای مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم اندیشیده شود.
سرهنگ جاوید فلاح فرمانده سپاه رودبار هم در این نشست گفت: دهه فجر آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب این انقلاب زنده است و ادامه دارد.
سرهنگ فلاح افزود: برای صیانت از انقلاب صرف پرداختن به مراسم و جشنها مهم نیست بلکه در چله انقلاب بهترین کار این است که قابلیتها و خدماتی که در این چهل سال بدست آمده است برای مردم در قالب هنر و باشیوه های مختلف بیان گردد و متفاوت تر از گذشته عمل شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سید محمدی امام جمعه شهرستان رودبار هم در این نشست گفت: انقلاب ثمره زحمات و خون دل خوردنهای زیادی در طول قرون متمادی است و این نوع حاکمیت دین و اسلام و مذهب تشیع از آرزوهایی بود که از صدر اسلام، ائمه بزرگوار، و در دوران غیبت علمای ربانی داشتند که فرصت به آنها داده نشد به نام دین، مذهب و اهلبیت این حکومت را تشکیل دهند.
وی با بیان اینکه باید قدر انقلاب اسلامی و نهضت خونبار حضرت امام خمینی(ره) را بدانیم افزود: در طول دوران مبارزه و دفاع مقدس و استقرار و تداوم نظام زحمات زیادی کشیده شده است پس هر کس در هر مسئولیتی که دارد و می تواند انجام دهد با انجام درست آن نسبت به حفظ دستاوردهای این انقلاب که ثمره خون بیش از 230 هزار شهید است تلاش نماید که امام راحل هم به عنوان ولایت امر و هم به عنوان یک مجتهد و فقیه فرمودنده اند: حفظ نظام از اوجب واجبات است.
امام جمعه شهرستان رودبار تاکید کرد: عملکرد و رفتار و گفتارمان طوری نباشد که به اصل نظام و دین لطمه بخورد، با یک برخورد و رفتار ناشایست یا انجام ندادن کارها و سپری کردن اوقات این اوجب واجبات را از بین نبریم.
وی خاطرنشان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک شورای راهبردی به ریاست ائمه جمعه هم تشکیل شده است که این شورا را با ستاد بزرگداشت دهه فجر توام نموده، با تبادل نظر انجام شده همه عزیزان پای کار برنامه های خوب و گرانسنگی داشته باشیم.
آقای علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار هم در سخنانی گفت: ستاد دهه فجر شهرستان رودبار امسال با تشکیل شش ستاد فرعی و هفده کمیته برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را برگزار می نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار