معاون تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان:

سران فتنه به اسم دین به جنگ دین آمده بودند/ فتنه گری تمام نشده فقط رنگ عوض کرده است

مجتبی عسگری،زیتون خبر
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 دسامبر 2018 | 20:11 ب.ظ
سران فتنه به اسم دین به جنگ دین آمده بودند/ فتنه گری تمام نشده فقط رنگ عوض کرده است ‍ معاون تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان: سران فتنه به اسم دین به جنگ دین آمده بودند/ فتنه گری تمام نشده فقط رنگ عوض کرده است درفک خبر به نقل از زیتون خبر- حجت الاسلام والمسلمین احمد ربانی نژاد در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام جعفرصادق(ع) توتکابن […]

‍ معاون تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان:
سران فتنه به اسم دین به جنگ دین آمده بودند/ فتنه گری تمام نشده فقط رنگ عوض کرده است

درفک خبر به نقل از زیتون خبر- حجت الاسلام والمسلمین احمد ربانی نژاد در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام جعفرصادق(ع) توتکابن برگزار شد، اظهار کرد: فتنه توسط دشمنان دوست نما شکل می گیرد و حق و باطل را با یکدیگر مخلوط می کند تا حقیقت بر مردم پوشیده شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به این دلیل روی بصیرت تاکید دارند تا مردم راه را گم نکنند و حق را از باطل تشخیص دهند.

معاونت تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه، سران فتنه به اسم دین به جنگ دین آمده بودند، ادامه داد: فتنه گران به قرآن اهانت می کردند و در بیانیه خود از فتنه گران به عنوان خداجویان یاد می کردند.

حجت الاسلام ربانی نژاد، با تاکید بر اینکه فتنه و فتنه گری تمام نشده است، اظهار داشت: کسانی که دایعه گوش به فرمان رهبری می دانند خود را صاحب رای در مقابل کلام رهبری دارند.

وی افزود: هرجا در کشور با چالش مواجه می شود توسط کسانی است که گوش به فرمان امام جامعه نیستند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه مردم ما ۴۰ سال با افتخار مقابل آمریکایی ها ایستاده اند، تصریح کرد: شکل فتنه ها عوض شده است، یک روز دشمن به بهانه انتخابات وارد می شود و امروز با برهم زدن اقتصادی فتنه انگیزی می کند.

حجت الاسلام ربانی نژاد، افزود: وزیری که وزارتخانه اش عامل گرانی است استعفا می دهد و بعد به جای پاسخگویی، در مجلس برای وزارت دیگر رای می آورد.

وی ادامه داد: مردم یک کالا را چندین برابر قیمت، خریداری می کنند اما می فهمند باید در مقابل دشمن بایستند،
خواص، نمایندگان مجلس، وزرا هم باید نشان بدهند که می فهمند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار