بیانیه مجمع نمایندگان گیلان؛

دعوت مجمع نمایندگان گیلان از مردم برای حماسه آفرینی در 9 دی

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 29 دسامبر 2018 | 18:37 ب.ظ
دعوت مجمع نمایندگان گیلان از مردم برای حماسه آفرینی در 9 دی مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت امروز با صدور بیانه ای از مردم دیار میرزا دعوت کرد با حضور گسترده در تجمعات 9 دی حماسه آفرینی کنند. پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در بیانیه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمده است :  8 دی در گیلان و 9 دی سال 88 در کشور […]

مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت امروز با صدور بیانه ای از مردم دیار میرزا دعوت کرد با حضور گسترده در تجمعات 9 دی حماسه آفرینی کنند.

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛

در بیانیه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمده است :  8 دی در گیلان و 9 دی سال 88 در کشور به عنوان یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد.
در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است :  ملت آگاه ، متدین و بصیر ایران اسلامی تحت هدایت و رهبری داهیانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای بار دیگر دسیسه های استکبار جهانی  را در ایجاد تفرقه و نفاق بین صفوف یکپارچه امت اسلامی خنثی کرد و پیوند عمیق امام و امت را به نمایش گذاشت.
در ادامه بیانیه مجمع نمایندگان گیلان نوشته شده است : حماسه 8 و 9 دی یکی از عرصه های تجلی روح بصیرت و همبستگی ملت شهید پرور و خداجوی ایرن اسلامی است که به جهانیان ثابت خواهد کرد هنوز پس از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی ، نهضت کربلا و شور حسینی همچنان در رگ و پی این ملت جریان دارد  و به هیچ وجه در برابر فتنه ها و دسیسه های ابرقدرت ها ساکت و ساکن نخواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار