:امام‌جمعه سیاهکل:

شورای شهر سیاهکل حرف ما را گوش نداد/ اگر مردم از این راضی‌اند پس دست‌مریزاد

علیرضا رحمانی پور
تاریخ انتشار: جمعه 28 دسامبر 2018 | 18:45 ب.ظ
شورای شهر سیاهکل حرف ما را گوش نداد/ اگر مردم از این راضی‌اند پس دست‌مریزاد پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امام‌جمعه سیاهکل گفت: دوستان شورای شهر تصمیم گرفتند و آن کاری را که مدنظرشان بود را انجام دادند، اما نظر ما طور دیگری بود. محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، در رابطه با استیضاح شهردار سیاهکل توسط شورای شهر، اظهار کرد: دوستان شورای شهر تصمیم گرفتند و […]

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛

امام‌جمعه سیاهکل گفت: دوستان شورای شهر تصمیم گرفتند و آن کاری را که مدنظرشان بود را انجام دادند، اما نظر ما طور دیگری بود.

محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، در رابطه با استیضاح شهردار سیاهکل توسط شورای شهر، اظهار کرد: دوستان شورای شهر تصمیم گرفتند و آن کاری را که مدنظرشان بود را انجام دادند، اما نظر ما طور دیگری بود.

وی افزود: اگر مردم از این راضی‌اند پس دست‌مریزاد، حرف ما را هم که گوش ندادید، اشکالی ندارد و حق شماست که تصمیم بگیرید، الآن باید آرامش حفظ شود و باید بهترین تصمیم گرفته شود.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه هکتارها زمین بلااستفاده مانده است، گفت: از فرماندار می‌خواهم در یک کار انقلابی، این زمین‌ها را در اختیار بسیاری از جوانان بیکار قرار دهد تا اشتغال‌زایی کنند.

شکسته‌دل با بیان اینکه سالروز بصیرت ۹ دی و اعدام صدام حسین باهم یکی شده که این خیلی جالب است، خاطرنشان کرد: بصیرت مردم در روز ۹ دی کار خودش را کرد، سال ۸۸ چهره منافقین اوباش سبزرنگ سیاه‌دل نمایان شد.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در فتنه ۸۸ به وقوع پیوست، افزود: تدابیر رهبر معظم انقلاب، این جانشین امام زمان (عج) را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنیم.

امام‌جمعه سیاهکل با تأکید بر اینکه مدیران آب، برق و گاز با مردم راه بیایند، گفت: گاهی یک نفر پول دارد اما پرداخت نمی‌کند که آن پررویی است، ولی گاهی یک نفر واقعاً پول ندارد، تو اگر گازش را قطع کردی، فرزندش مریض شد، روزی در زندگی این کار خود را پس می‌دهی.

شکسته‌دل ابراز کرد: اگر شخصی در ازدواج دو جوان مشکل ایجاد کند، قطعاً روزی در زندگی جواب این کار بدش را خواهد دید.

وی با بیان اینکه آمریکا در منطقه بدجور شکست خورده است، تصریح کرد: آمریکا به‌صورت روزانه در حال خروج نیروهای نظامی خود از سوریه است، این به معنای شکست سیاسی و نظامی آن‌ها می‌باشد.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه آمریکا در سوریه از ایران سیلی محکمی خورده است، افزود: آمریکا هر جا به نفعش بود مانده و هر جا دید به نفعش نیست دست از پا درازتر برگشته است.

شکسته‌دل با اشاره به تعطیلی دولت آمریکا، گفت: بسیاری از تحلیلگران از افول آمریکا خبر داده‌اند، ایران اسلامی روزبه‌روز قدرتمندتر و دشمن ضعیف‌تر می‌شود، اما گاهی از گوشه و کنار داخلی‌ها در حال ضربه زدن هستند.

وی با بیان اینکه عده‌ای به منافعشان نرسیده‌اند و دم از پشیمانی از انقلاب می‌زنند، افزود: دشمنان انقلاب میگویند کاش ما رهبری مثل شما داشتیم و این نشانه عزت است.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه زندگی بدون دین منجر به شکست است، سالروز ارسال نامه امام ضد سکولاریسم را گرامیداشت.

شکسته‌دل ابراز کرد: بدون یاد امام زمان (عج) تقوا معنا ندارد، سیاهی‌لشکر بودن هم خوب است برای امام زمان (عج)، اما باید سطح معنوی خود را بالا ببریم.

وی، سالروز شهادت روحانی مجاهد حسین غفاری در سال ۵۳ و تشکیل نهضت سوادآموزی را گرامیداشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار