سخنگوی حزب ندای گیلان اعلام کرد:

تکذیب حمایت از جانبازی و نامه به استاندار گیلان توسط حزب ندای ایرانیان شعبه گیلان .

M.R.M
تاریخ انتشار: شنبه 22 دسامبر 2018 | 15:24 ب.ظ
تکذیب حمایت از جانبازی و نامه به استاندار گیلان توسط حزب ندای ایرانیان شعبه گیلان  . درفک خبر/ مجتبی میرزایی سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گیلان امضای این حزب در بیانیه موسوم به حمایت جمعی از اصلاح طلبان گیلان در حمایت از سرپرست فرمانداری لاهیجان را تکذیب کرد. در بیانیه سخنگوی حزب آمده است: به نام خدا در پی صدور بیانیه ای؛ تحت عنوان جمعیت احزاب اصلاح طلب شهرستان لاهیجان خطاب به […]

درفک خبر/ مجتبی میرزایی سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گیلان امضای این حزب در بیانیه موسوم به حمایت جمعی از اصلاح طلبان گیلان در حمایت از سرپرست فرمانداری لاهیجان را تکذیب کرد.

در بیانیه سخنگوی حزب آمده است:

به نام خدا
در پی صدور بیانیه ای؛ تحت عنوان جمعیت احزاب اصلاح طلب شهرستان لاهیجان خطاب به جناب آقای دکتر سالاری استاندار محترم گیلان که با انتقاد از ایشان، حمایت از ابقاء و تثبیت سرپرست فرمانداری آن شهرستان بعنوان فرماندار را خواستار شده است،به استحضار می رساند؛ این بیانیه مورد قبول شورای مرکزی و حزب در شعبه گیلان نمی باشد و صرفا از طرف شعبه ی لاهیجان امضا شده است.
با توجه به اینکه این حزب قبل از ورود جناب آقای دکتر سالاری به استان بعنوان اولین حزب اصلاح طلب در گیلان حمایت خود را از این انتصاب بیان داشته و طی ۱۴ ماه گذشته نزدیکترین تعامل را با مجموعه حاکم بر استان علیرغم همه انتقادات و پیشنهاداتی که مورد نظر بوده داشته است.

کما فی السابق خط مشی عمومی حزب ندا حمایت از نماینده عالی دولت در استان و تصمیمات ایشان در حیطه اختیار و مسئولیتشان است و بیانیه های این چنینی مورد قبول و پذیرش شورای مرکزی نبوده و تذکرات لازم به شعبه ی لاهیجان ابلاغ گردیده است.

پی نوشت:

شنیده ها حاکی از آنست میرغضنفری فرماندار اصلاح طلب رودبار گزینه پیشنهادی فرمانداری لاهیحان است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار