استاندار گیلان؛

مدیرانی که از ظرفیت جوانان استفاده نکنند عزل می شوند

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 فوریه 2018 | 12:45 ب.ظ
مدیرانی که از ظرفیت جوانان استفاده نکنند عزل می شوند استاندار گیلان: مدیرانی که از ظرفیت جوانان استفاده نکنند عزل می‌شوند استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیرانی که از ظرفیت جوانان استفاده نمی‌کنند کنار گذاشته می‌شوند گفت: نظام مدیریتی استان گیلان در انتصابات به هیچ کسی سرویس‌ شخصی نمی‌‌دهد. مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در رشت با اشاره به […]

استاندار گیلان:

مدیرانی که از ظرفیت جوانان استفاده نکنند عزل می‌شوند

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیرانی که از ظرفیت جوانان استفاده نمی‌کنند کنار گذاشته می‌شوند گفت: نظام مدیریتی استان گیلان در انتصابات به هیچ کسی سرویس‌ شخصی نمی‌‌دهد. مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در رشت با اشاره به اینکه حضور پر‌شور و پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌ […]

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیرانی که از ظرفیت جوانان استفاده نمی‌کنند کنار گذاشته می‌شوند گفت: نظام مدیریتی استان گیلان در انتصابات به هیچ کسی سرویس‌ شخصی نمی‌‌دهد.

مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در رشت با اشاره به اینکه حضور پر‌شور و پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌ از ولایتمداری است اظهار داشت: مردم استان گیلان همواره در ایام مختلف سال پشتیبانی از ولایت و وحدت خود را ابراز کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر این بود که مردم در راستای رسیدن به آرمان‌های واقعی انقلاب از مسئولان انتظار دارند افزود: مسئولان در حل مشکلات و معضلات جامعه باید گام‌های محکم و استوار‌تری را بردارند.

سالاری با تاکید بر اینکه مردم با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز استقلال برای ایران به‌درستی محقق شده است گفت: ایران اسلامی با استقلال به آزادی دست یافته و مردم با مشارکت در عرصه‌های مختلف این نظام جمهوریت را اثبات کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جمهوریت در قالب حاکمیت دینی برای مردم به ارمغان آمده و مردم ایران اسلامی امروز در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند اعلام کرد: با توجه به اعتماد و امید مردم به انقلاب اسلامی مسئولان باید همت و تلاش ویژه‌ای را به‌کار گیرند.

استاندار گیلان با بیان اینکه توسعه پایدار تنها در سایه امنیت ایجاد می‌شود تصریح کرد: حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان یک حوزه مهم و حائز اهمیت است زیرا اگر در این حوزه موفق عمل نشود توسعه پایدار در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی حاصل نمی‌شود.

سالاری با تاکید بر اینکه ایجاد فضای مناسب برای فعالیت مطلوب اعضای شورای تامین از مهم‌ترین اقدامات و اولویت‌ها در حوزه مدیریت سیاسی امنیتی است افزود: با ایجاد فضای مطلوب در حوزه‌های مختلفی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استان چرخ توسعه گیلان به‌درستی حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جوانگرایی و استفاده از ظرفیت بانوان در استان گیلان به‌عنوان یک بخشنامه به تمامی مدیران استان ابلاغ شده است بیان کرد: برخی دستگاه‌ها در عمل کردن به این‌ بخشنامه موفق ظاهر نشده و عملکردی رضایت‌بخش ندارند‌.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه مسئولان باید جوانان را در کنار حوزه کاری و مدیریتی خود داشته باشند و از ظرفیت جوانان به‌طور مطلوب بهره‌مند شوند گفت: احساس نگرانی مدیران از فعالیت جوانان در حوزه کاری خود قابل قبول نیست.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیرانی که از ظرفیت جوانان استفاده نمی‌کنند کنار گذاشته می‌شوند تصریح کرد: نظام مدیریتی استان گیلان در انتصابات به هیچ کسی سرویس‌ شخصی نمی‌‌دهد و تنها ملاک را بر مبنای خدمت به مردم و هماهنگ بودن با سیاست‌های دولت می‌گذارد.

سالاری با اشاره به اینکه انتصابات در استان باید مدیریت شود و مردم نیازمند مدیرانی هستند که قصد خدمت را دارند خاطرنشان کرد: معیارها و عملکرد دستگاه‌ها باید در استان گیلان ارزیابی شود و اقدامات تنها در راستای خدمت به مردم پیش‌ رود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه همواره باید پاسخگوی نیاز مردم بود و در خدمات‌رسانی به مردم حق تبعیض نداریم تاکید کرد: تنها ملاک فعالیت و اقدامات مدیران در استان گیلان باید خدمات صادقانه به مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فضای مناسب به منظور فراهم کردن فرصت‌های شغلی با همکاری و همدلی بخش‌های دولتی و خصوصی باید در استان گیلان مهیا شود افزود: فعالیت و  اقدامات در حوزه بوم‌گردی و کشاورزی استان گیلان نیازمند سرعت و شتاب بیشتر است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه برای ایجاد شغل باید از تمامی ظرفیت‌های استان بهره‌ برد تصریح کرد: وجود منابع طبیعی گسترده در استان گیلان یک مزیت است و باید از این فرصت در راستای توسعه کشاورزی و گردشگری استفاده کرد.

در پایان این مراسم علی‌اصغر جمشید‌نژاد به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان معرفی شد./تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار