روابط عمومی ناوگان شمال نداجا خبر داد

کشتی تجاری ایرانی در یک قدمی غرق شدن // اعزام تیم‌های امداد و نجات نیروی دریایی برای کمک رسانی به کشتی تجاری ایرانی در خزر

s.k.v
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 20 دسامبر 2018 | 17:25 ب.ظ
کشتی تجاری ایرانی در یک قدمی غرق شدن // اعزام تیم‌های امداد و نجات نیروی دریایی برای کمک رسانی به کشتی تجاری ایرانی در خزر درفک خبر روابط عمومی ناوگان شمال نداجا خبر داد از ساعاتی پیش یک فروند کشتی تجاری ایرانی به دلیل سوراخ شدن بدنه و آبگرفتگی شدید در دریای خزر در حال غرق شدن است. تیم‌های امدادونجات نیروی دریایی ارتش به همراه تیم غواصی ناوگان شمال هم‌اکنون به منظور نجات خدمه کشتی و همچنین شناورسازی کشتی در […]

درفک خبر

روابط عمومی ناوگان شمال نداجا خبر داد

از ساعاتی پیش یک فروند کشتی تجاری ایرانی به دلیل سوراخ شدن بدنه و آبگرفتگی شدید در دریای خزر در حال غرق شدن است.

تیم‌های امدادونجات نیروی دریایی ارتش به همراه تیم غواصی ناوگان شمال هم‌اکنون به منظور نجات خدمه کشتی و همچنین شناورسازی کشتی در محل حضور دارند.

شایان ذکر است  تیم‌های امداد و نجات نیروی دریایی برای کمک رسانی به کشتی تجاری ایرانی در خزر اعزام شدند

تیم های امداد و نجات نیروی دریایی ارتش به همراه تیم غواصی ناوگان شمال به منظور نجات خدمه کشتی تجاری ایرانی که بدنه آن سوراخ شده است و شناور سازی این کشتی به دریای خزر اعزام شدند.

در پی سوراخ شدن بدنه و آبگرفتگی شدید در یک فروند کشتی تجاری ایرانی در ساعات گذشته در دریای خزر و محتمل بودن غرق شدن این کشتی، روابط عمومی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش (نداجا) اتیم‌های امداد و نجات نیروی دریایی ارتش به محل اعزام شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار