استاندار گیلان؛

واگذاری آب بندان های گیلان به بخش خصوصی / بیش از 9 هزار هکتار از آب بندان های گیلان به بخش خصوصی واگذار می شود.  

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 دسامبر 2018 | 12:20 ب.ظ
واگذاری آب بندان های گیلان به بخش خصوصی /  بیش از 9 هزار هکتار از آب بندان های گیلان به بخش خصوصی واگذار می شود.    درفک خبر ؛  استاندار در نشست ستاد امنیت اقتصاد مقاومتی با اشاره به لزوم استفاده بهینه از توانمندیهای روستاها دربخش کشاورزی گفت: بیش از 9 هزار هکتار از آب بندانهای گیلان برای بهره برداری به بخش های خصوصی ، دهیاران و شوراههای واگذار می شود آقای سالاری افزود : اولویت دوم واگذاری این آب بندان […]

درفک خبر ؛  استاندار در نشست ستاد امنیت اقتصاد مقاومتی با اشاره به لزوم استفاده بهینه از توانمندیهای روستاها دربخش کشاورزی گفت: بیش از 9 هزار هکتار از آب بندانهای گیلان برای بهره برداری به بخش های خصوصی ، دهیاران و شوراههای واگذار می شود

آقای سالاری افزود : اولویت دوم واگذاری این آب بندان ها سرمایه گذاران دیگر و افراد علاقمند است که بدون برگزاری مزایده و با توجه به توانمندی اشخاص واگذار می شود.
وی اضافه کرد : این آب بندانها به صورت چند منظوره و با توانمندیهای گردشگری ، آبزی پروری ، ذخیره آب برای مزارع کشاورزی ، ورزشی و تفریحی استفاده خواهد شد.
استاندار گیلان تاکید کرد: لایروبی و آماده سازی آب بندانها برای ذخیره آب در زمان خشکسالی و بحران آب برای استفاده در بخش کشاورزی در اولویت خواهد بود.
در این نشست همچنین رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: مجلس از سرمایه گذارانی  که ایجاد اشتغال و کمک به بخش کشاورزی را در اولویت قرار دهند حمایت می کند.
ولی داداشی افزود : حفظ و احیای آب بندانها تاثیر زیادی در تامین آب کشاورزی دارد و باید این موضوع با جدیت بیشتری پی گیری شود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار