معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار:

اردوهای راهیان نور فرصت آشنایی با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را فراهم می نماید

f.ah.kh
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 دسامبر 2018 | 17:36 ب.ظ
اردوهای راهیان نور فرصت آشنایی با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را فراهم می نماید درفک خبر علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی گفت: اردوی راهیان نور یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس است و فرصت آشنایی با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را فراهم می نماید. وی افزود: این اردوها زمان مناسب برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس […]

درفک خبر

علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی گفت: اردوی راهیان نور یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس است و فرصت آشنایی با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس را فراهم می نماید.
وی افزود: این اردوها زمان مناسب برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.
پورعلی گفت: این طرح مؤثر برای الهام گرفتن دانش آموزان از رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام و تجدید عهد و پیمان با آرمان های شهداء و مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن اجرا می شود و دانش آموزان میهن عزیزمان با الگو برداری از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس، روح بصیرت و خود باوری با دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا مقابله می کنند.
وی با بیان اینکه نسل جوان سرمایه نظام هستند و باید پویا، مقتدر و شهادت طلب باشند اظهار کرد: دشمنان قسم خورده در زمینه اندیشه و فکر، ناکارآمد جلوه دادن نظام و زیر سؤال بردن ارزشهای انقلاب در حال برنامه ریزی هستند که دانش آموزان برای رساندن ایران اسلامی به سرمنزل مقصود باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از علل سفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس درس آموزی از این سفر کوتاه و معنوی برای نوجوانان و جوانان است و با رفتن به این مناطق ابتدا می آموزیم باید قیام برای الله را آموخت.
پور علی همچنین یادآور شد: شهداءبه فرمان امام خمینی(ره) برای دفاع از کیان اسلامی به میدان نبرد رفتند و به مقام عند ربهم یرزقون رسیدند و حاصل این تفکر است که امروز دلشدگان بسیاری از گستره ایران عزیز به مناطق جنگی می روند تا گمشده خود را بیابند.
روابط عمومی فرمانداری رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار