نودهفتمین سالروز؛

برگزاری سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و شهدای روحانی گیلان

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 دسامبر 2018 | 10:26 ق.ظ
برگزاری سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و شهدای روحانی گیلان نود و هفتمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و همچنین گرامیداشت 152 شهید روحانی گیلان امروز در مسجد محله سلیمانداراب رشت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به اینکه حفاظت وحراست از […]

نود و هفتمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و همچنین گرامیداشت 152 شهید روحانی گیلان امروز در مسجد محله سلیمانداراب رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به اینکه حفاظت وحراست از دین خدا مهمترین رسالت روحانیان است گفت: شهید میزرا کوچک ، نماد روحانی مبارز است که به الگویی برای استکبارستیزان و آزادی خواهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی با اشاره به اینکه استکبار و استعمارگران 97 سال پیش به خیال خام خود با شهادت میرزا ، نهضت جنگل را به نابودی کشاند گفت: امروز هزاران میرزا درحوزه های علمیه آماده دفاع از حریم دین و میهن هستند.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان و نظام سلطه علیه ملت ایران افزود: دشمن قصد دارد پیوند مردم و ولایت فقیه را قطع کند اما امروز مردم و روحانیت در خصوص نقشه های دشمنان بصیرت دارند و با پیروی محض از ولایت فقیه ، مراقب دستاوردها و آرمان های نظام و انقلاب هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با اشاره به چهل سالگی انقلاب افزود: دشمنان بدانند مردم عزتمند ایران اسلامی امسال نه تنها چهل سالگی انقلاب را جشن می گیرند بلکه در دهه پنجم انقلاب ، مرگ استکبار و رژِسیم اشغالگر قدس را هم جشن خواهند گرفت.
در این مراسم حاضران به یاد شهید میرزا کوچک جنگلی و شهدای روحانی استان نوحه خوانی و عزاداری کردند.
میرزا کوچک جنگلی رهبر نهضت جنگل 11 آذر  1300 در کوهستان های ماسال به شهادت رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار