پیام مشترک نماينده ولي فقيه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی

 میرزاکوچک جنگلی افتخار گیلانیان

f.ah.kh
تاریخ انتشار: شنبه 1 دسامبر 2018 | 19:33 ب.ظ
 میرزاکوچک جنگلی افتخار گیلانیان درفک خبر میرزاکوچک جنگلی افتخار گیلانیان نماينده ولي فقيه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی پيام مشترکی صادر کردند. در پیام آیت الله فلاحتی و دکتر سالاری آمده هرساله با فرارسیدن یازدهم آذر طنین حماسه‌ی ماندگار روحانی مبارز، میرزاکوچک جنگلی به گوش می‌رسد که پس از گذشت قریب به یک قرن […]

درفک خبر

میرزاکوچک جنگلی افتخار گیلانیان

نماينده ولي فقيه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی پيام مشترکی صادر کردند.

در پیام آیت الله فلاحتی و دکتر سالاری آمده هرساله با فرارسیدن یازدهم آذر طنین حماسه‌ی ماندگار روحانی مبارز، میرزاکوچک جنگلی به گوش می‌رسد که پس از گذشت قریب به یک قرن رشادت‌های او و یاران دلاورش همچون مشعلی فروزان، در دل و جان مردم ایران اسلامی جاودانه مانده است.

بی تردید میرزاکوچک جنگلی با پایه‌گذاری جنبش جنگل و رهبری آن به عنوان یکی از مردمی ترین نهضت های محلی ایران، از همت، اراده، شخصیت و هویّت خود هزینه کرد تا به نسل های آینده ، اراده ای مستحکم، امید به آینده و عزمی پولادین برای پیشرفت و شکوفایی ببخشد.

گیلانیان با فرهنگ، ولایتمدار، بصیر و انقلابی نیز همواره با تأسی از روحیه استکبارستیزی و حق‌طلبی سردارجنگل توانسته‌اند در مسیر پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرمین برگ زرین پرافتخاری را از خود به یادگار بگذارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار