یادداشت روز؛

شـکار بی‌رویـه گـــونه‌های نــادر جانوری به خصوص کبک کوهی در منطقــه عمـارلو

حسین حمزوی اسکابنی
تاریخ انتشار: جمعه 30 نوامبر 2018 | 12:29 ب.ظ
شـکار بی‌رویـه گـــونه‌های نــادر جانوری به خصوص کبک کوهی در منطقــه عمـارلو درفک خبر این موضوع در حالی صورت میگیرد که این منطقه جزء مناطق حفاظت شده استان گیلان است اما گویا فقط بر روی کاغذ حفاظت شده است و ما داغ بر دلمان ماند که یک بار مسئولین محیط زیست را در حال گشت زنی در این منطقه ببینیم. بارها و بارها دیدیم که عده‌ای به […]

درفک خبر

این موضوع در حالی صورت میگیرد که این منطقه جزء مناطق حفاظت شده استان گیلان است اما گویا فقط بر روی کاغذ حفاظت شده است و ما داغ بر دلمان ماند که یک بار مسئولین محیط زیست را در حال گشت زنی در این منطقه ببینیم.

بارها و بارها دیدیم که عده‌ای به شکل گروهی برای شکار به ارتفاعات این منطقه میروند و از همه بدتر بارها شاهد بوده‌ایم که تورهای گردشگری با نفرات زیاد به این منطقه میروند که متاسفانه تعدادی از آنها با بی توجه به گونه نادر کبک کوهی به شکار آن میپردازند و بعد هم با افتخار تصاویر شکار کردن خود را در تلگرام و فضای مجازی منتشر میکنند.
بسیار بجا و شایسته است تا بیش از این دیر نشده مسئولان محترم استان گیلان و شهرستان رودبار برای این موضوع چاره‌ای بيانديشند.
شاید بهترین راه چاره احداث یک پاسگاه فعال محیط بانی و جذب نیرو و نظارت کامل بر ورود افراد متفرقه و مخصوصا نظارت بر ورود تورهايی که از استان‌های همجوار به این منطقه هجوم میبرند، باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار