شنیده ها حاکی است؛

میرغضنفری در راه فرمانداری لاهیجان!

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 29 نوامبر 2018 | 09:58 ق.ظ
میرغضنفری در راه فرمانداری لاهیجان! شنیده‌ها حکایت از آن دارد که اسماعیل میرغضنفری فرماندار فعلی شهرستان رودبار گزینه اصلی تصدی بر فرمانداری شهرستان لاهیجان است.  به گزارش درفک خبر به نقل از سپیدخبر، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که اسماعیل میرغضنفری فرماندار فعلی شهرستان رودبار گزینه اصلی تصدی بر فرمانداری شهرستان لاهیجان است. گفته می‌شود در همین راستا میرغضنفری دیداری را […]

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که اسماعیل میرغضنفری فرماندار فعلی شهرستان رودبار گزینه اصلی تصدی بر فرمانداری شهرستان لاهیجان است.

 به گزارش درفک خبر به نقل از سپیدخبر، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که اسماعیل میرغضنفری فرماندار فعلی شهرستان رودبار گزینه اصلی تصدی بر فرمانداری شهرستان لاهیجان است.

گفته می‌شود در همین راستا میرغضنفری دیداری را نیز با ذبیح‌الله نیکفر نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی نیز داشته است و به‌احتمال زیاد به‌زودی جایگزین امیر جانبازی در این سمت خواهد شد.

جانبازی که از دی‌ماه سال گذشته به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب‌شده است و تاکنون حکم وی به‌عنوان فرماندار ابلاغ نشده است. این در حالی است که احکام سرپرستی نهایتاً در دو بازه زمانی ۳ ماهه قابل تمدید بوده و حدود ۵ ماه می‌شود که وضعیت فرمانداری لاهیجان به‌صورت بلاتکلیف در حال اداره است!

جالب آنکه در فرمانداری‌های سایر شهرستان‌های استان نیز وضعیت بهتری وجود ندارد. برای مثال علی وارسته نیز در فرمانداری رودسر وضعیتی مشابه امیر جانبازی در لاهیجان داشته و هنوز وضعیت او مشخص نشده است. همچنین گفته می‌شود حکم سرپرستی برای رنجبر در فرمانداری لنگرود نیز موقت بوده و باید تکلیف فرماندار این شهرستان نیز مشخص گردد. از طرف دیگر شنیده‌شده فرماندار شهرستان تالش نیز بازنشسته است و باید وضعیت او نیز تعیین تکلیف شود.

در هر حال انتصاب اسماعیل میرغضنفری به‌عنوان فرماندار شهرستان لاهیجان قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد و پس از آن باید منتظر ماند و دید تکلیف فرمانداری شهرستان رودبار چه زمان مشخص خواهد شد؟!

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار