انتخابات

با انصراف چگینی لوشانی از کاندیداتوری ، رییس جدید هیات بدنسازی وپرورش اندام گیلان انتخاب شد

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 نوامبر 2018 | 18:31 ب.ظ
با انصراف چگینی لوشانی از کاندیداتوری ، رییس جدید هیات بدنسازی وپرورش اندام گیلان انتخاب شد رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان باحضور رییس فدراسیون و مدیرکل و رای اکثریت اعضای مجمع انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از پایگاه خبری  ورزش و جوانان گیلان ، در پایان مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان دانیال خاتمی فر با 9 رای از […]

رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان باحضور رییس فدراسیون و مدیرکل و رای اکثریت اعضای مجمع انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از پایگاه خبری  ورزش و جوانان گیلان ، در پایان مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان دانیال خاتمی فر با 9 رای از 17 رای ماخوذه برای4سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
قبل از شروع رای گیری آقای طیب کوگیر چگینی رئیس هئیت بدسازی و پرورش اندام شهرستان رودبار و کاندیدای این دوره، ضمن آرزوی توفیق برای دانیال خاتمي به نفع ایشان اعلام انصراف نموده و رای گیری بین 4 کاندیدا به نام های دانیال خاتمی فر، امیررضی زاده ، علی شاد پور و مهدی رحیم پسند انجام شد که پس از خاتمی فر با 9 رای، امیر رضی زاده 8 رای به دست آورد.
شایان ذکر است ؛این مجمع با حضور پور علی فرد رییس فدراسیون ،مریم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان و باقری نماینده و ناظرمجامع انتخاباتی وزارتخانه برگزارشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار