رامین حسین زاده؛

تحویل لک لک زخمی توسط دوستدار حیات وحش در رودبار

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: شنبه 24 نوامبر 2018 | 19:51 ب.ظ
تحویل لک لک زخمی توسط دوستدار حیات وحش در رودبار یک دوستدار حیات وحش اهل روستای جوبن شهرستان رودبار یک قطعه پرنده از گونه حاجی لک لک را که بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بود تحویل مامورین یگان حفاظت محیط زیست رودبار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،رامین حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار در گفتگو با روابط عمومی […]

یک دوستدار حیات وحش اهل روستای جوبن شهرستان رودبار یک قطعه پرنده از گونه حاجی لک لک را که بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بود تحویل مامورین یگان حفاظت محیط زیست رودبار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،رامین حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار در گفتگو با روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان گفت:
آقای آزاد به همراه فرزند خود که از اهالی این روستا بودند یک قطعه لک لک را که از ناحیه مفصل بال راست دچار آسیب دیدگی ناشی از برخورد گلوله شده بود تحویل مامورین یگان حفاظت محیط زیست رودبار داد . وی ضمن تشکر از این طبیعت دوستان به دلیل احساس مسوولیت شان در قبال حیات وحش و محیط زیست افزود:
حاجی لک لک ها بسیار بی آزار و آرام هستند و معمولان بر بلندای درختان مرتفع یا برج و بارو های قدیمی لانه گذاری می کنند و بعضا توسط برخی از افراد بی وجدان و صرفا به دلیل تفریح مورد تعرض قرار می گیرند و با گلوله تفنگ مجروح یا کشته می شوند .
حسین زاده گفت :
پرنده مجروح در حال حاضر زیر نظر پزشک حیات وحش اداره کل در حال مداواست و در صورت بهبودی، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی خواهد شد. وی افزود حاجی لک لک با جثه بزرگ و پاهای کشیده و منقار نارنجی و انتهای بال سیاه رنگ خود از پرندگان مهاجر و کنار آبزی استان گیلان محسوب می شود و متاسفانه فراوانی آن در گیلان زیاد نیست که جادارد کلیه علاقمندان به محیط زیست نسبت به حضور آن در منطقه زیستی خود حساسیت و احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار