نسیم مهر در رودبار؛

کمک۵۵۷ میلیون ریالی خیرین شهرستان رودبار به خانواده زندانیان نیازمند در جشن نسیم مهر

عبداله بشارتی
تاریخ انتشار: شنبه 24 نوامبر 2018 | 19:46 ب.ظ
کمک۵۵۷ میلیون ریالی خیرین شهرستان رودبار به خانواده زندانیان نیازمند در جشن نسیم مهر به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،مراسم جشن نسیم مهر به منظور کمک به خانواده زندانیان نیازمند ( زندانیان غیر عمد ) با حضور فرماندار , رییس دادگستری , دادستان , مدیر عامل و اعضای انجمن حمایت از خانواده های زندانیان , رییس زندان , جمعی از مسولان و خیرین شهرستان رودبار در محل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،مراسم جشن نسیم مهر به منظور کمک به خانواده زندانیان نیازمند ( زندانیان غیر عمد ) با حضور فرماندار , رییس دادگستری , دادستان , مدیر عامل و اعضای انجمن حمایت از خانواده های زندانیان , رییس زندان , جمعی از مسولان و خیرین شهرستان رودبار در محل سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار گردید .
در این مراسم ابتدا مهندس میر غضنفری فرماندار رودبار ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج و قدردانی ار خیرین و بانیان خیر گفت :

حوادث ناخواسته و غیر قابل پیش بینی است و برخی از جرایم هم ناخواسته بوجود می آید .ولذا مشکلات خانواده های زندانیان غیر عمد ناخواسته بوده و نیازمند کمک های خیرین جامعه هستند و از طرفی فرزندان زندانیان گناهی ندارند و در مسیر زندگی گرفتار این مشکلات شده اند و لذا نباید مورد شماتت و بی توجهی قرار گیرند . وی افزود :

برای داشتن جامعه سالم که در آن فرزندان ما دچار آلودگی های اجتماعی نشوند باید دست یاری خیرین به سوی این خانواده ها دراز شده واز آنان دستگیری نمایند . فرماندار رودبار در پایان گفت : خوشبختانه آموزه های دینی ما هم برای کمک به نیازمندان سفارشات و توصیه های زیادی دارند که باید به آنها توجه و عمل شود . آنگاه براری رییس دادگستری رودبار هم ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج گفت :

هر گاه پای جرم و مجازات پیش می آید , جرایم غیر عمد را هم شامل می شود و وقتی ارکان تشکیل دهنده جرم در کنار هم قرار می گیرند , متوجه می شویم که ماها هم بی تقصیر نیستیم . وی افزود : فلسفه مجازات این است که از تکرار جرم در جامعه جلوگیری شود و ما از مجرمانی که قوانین را زیر پا گذاشته اند دفاع نمی کنیم و هدف از برگزاری جشن نسیم مهر , جمع آوری کمک ها از خیرین برای خانواده های نیازمند جرایم غیر عمد می باشد که ناخواسته مرتکب جرم شده اند .
وی افزود :

خوشبختانه هرساله شهرستان رودبار از نظر میزان جمع آوری کمک های خیرین در استان گیلان همیشه در رتبه های دوم و یا سوم قرارداشته است . در ادامه اکبری دادستان عمومی و انقلاب رودبار گفت : انجمن حمایت از خانواده های نیازمند زندانیان در راستای ارزش های جامعه اسلامی است و هدف انجمن هم اصلاح و بازپروری با هنجارهای قانونی و ارزشی جامعه است . ایشان گفت :

خانواده های زندانیان غیر عمد نا خواسته دچار گرفتاری و مشکلات شده و کمک خیرین می تواند اندکی از مشکلات آنان را مرتفع نماید . و لذا تلاش خیرخواهانه بانیان و خیرین مورد رضایت خداوند است . وی با بر شمردن گوشه هایی از وظایف و اهداف انجمن به پاره ای از عملکرد آن در شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت :

اعزام عده ای به مشهد مقدس , توزیع سبد کالا برای ۱۰۰ خانوار , راه اندازی کارگاه خیاطی و پرورش زنبور عسل برای ایجاد اشتغال , نمونه ای از فعالیت های این انجمن می باشد . وی در پایان گفت :

ماهیانه به ۱۸ خانواده از زندانیان نیازمند کمک مالی می شود . در پایان مراسم پس از جمع آوری کمک های خیرین , دکتر کاظم ارجمندی مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان رودبار گفت :

خیرین خداجوی شهرستان رودبار در مراسم جشن نسیم مهر که به منظور کمک به خانواده های نیازمند زندانیان غیر عمد بر گزار شده بود مبلغ ۵۵۷ میلیون ریال ( ۵۵ میلیون و هفتصد هزار تومان ) جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته دو برابر می باشد . وی در پایان از همت والای خیرین شهرستان رودبار و بانیان این مراسم تشکر و قدردانی کرد و گفت امیدوایم کمک های خیرین مستمر بوده و افراد دیگر جامعه هم در این امر خیر ما را یاری نمایند .

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار