فرماندار رودبار در بازدید از مدرسه خیام رستم آباد؛

با کمک خیّر مدرسه خیام برای تحصیل دانش آموزان آماده شده است

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 1 نوامبر 2018 | 17:35 ب.ظ
با کمک خیّر مدرسه خیام برای تحصیل دانش آموزان آماده شده است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار گفت: با کمک خیّر رستم آبادی مدرسه خیام نوسازی و با پیگیری فرمانداری آسفالت این مدرسه انجام شد و برای تحصیل دانش آموزان آماده شده است. وی خاطر نشان کرد: مشکلات مدارس و مراکز آموزشی رودبار از دغدغه های شورای آموزش و پرورش است […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار گفت:

با کمک خیّر رستم آبادی مدرسه خیام نوسازی و با پیگیری فرمانداری آسفالت این مدرسه انجام شد و برای تحصیل دانش آموزان آماده شده است.

وی خاطر نشان کرد:

مشکلات مدارس و مراکز آموزشی رودبار از دغدغه های شورای آموزش و پرورش است و تلاش می کنیم با هزینه کرد مناسب اعتبارات محدود و کمک خیران مشکلات را در حد توان مرتفع نمائیم.
فرماندار با بیان اینکه نگاه خیران مدرسه ساز بسیار ارزشمند است و تا کنون اقدامات درخور و زیادی را در شهرستان رودبار انجام داده اند گفت:

از هرگونه مساعدت و کار باقیات الصالحات این عزیزان به بخش آموزش و پرورش که سرمایه گذاری پرسود برای داشتن جامعه ای دانش محور در آینده است استقبال می کنیم.

میرغضنفری همچنین گفت:

به رغم کاهش دانش آموزان در مناطق روستایی در برخی از مناطق شهری رودبار همچون رستم آباد با افزایش تعداد دانش آموزان مواجهیم که داشتن مراکز آموزشی متناسب را می طلبد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار