سقف برداشت از عابر بانک‌ها افزایش یافت

تاریخ انتشار: جمعه 9 فوریه 2018 | 17:05 ب.ظ
سقف برداشت از عابر بانک‌ها افزایش یافت سقف برداشت از عابر بانک‌ها افزایش یافت درفک خبر: یک مقام مسئول در بانک مرکزی با اشاره به تمهیدات روزهای پایانی سال، گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط پایانی سال و نیاز مردم تا سقف ۵٠٠ هزارتومان بصورت داخلی در هر بانک امکان پذیر است. به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، داوود محمد بیگی […]

سقف برداشت از عابر بانک‌ها افزایش یافت

درفک خبر: یک مقام مسئول در بانک مرکزی با اشاره به تمهیدات روزهای پایانی سال، گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط پایانی سال و نیاز مردم تا سقف ۵٠٠ هزارتومان بصورت داخلی در هر بانک امکان پذیر است.

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، داوود محمد بیگی درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی بانک مرکزی برای دو ماه پایانی سال، مطرح کرد: قطعا در ماه های پایانی سال، بانک ها، شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت و همچنین بانک مرکزی در حالت آماده باش قرار گرفته و شیفت های کاری نیز افزایش می یابد.

او اضافه کرد: در این دوماه توجه به حوزه های پرداخت و تراکنش ها بیشتر مورد رصد و بررسی قرار می گیرد و اگر نیاز به ارتقا زیرساخت ها باشد، تغییرات لازم انجام خواهد شد.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در ادامه گفت: با توجه به موارد سال های گذشته، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش تراکنش وجود دارد و امسال هم قطعا چنین شرایطی داریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمدبیگی همچنین درباره افزایش سقف برداشت در دو ماه پایانی سال، گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط خاص پایانی سال و نیاز مردم به وجه نقد، تا سقف ۵٠٠ هزار تومان بصورت داخلی در هر بانک در دستور کار است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار