رهبرانقلاب: بیست و دوم بهمن امسال از آن بیست و دوم بهمن‌های تماشایی خواهد بود.

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 8 فوریه 2018 | 11:25 ق.ظ
رهبرانقلاب: بیست و دوم بهمن امسال از آن بیست و دوم بهمن‌های تماشایی خواهد بود. 🔰۲۲بهمن امسال، تماشایی خواهد بود 📢عکس‌العمل مردم به فعالیت نظریه‌پردازهای قلابی 🔻رهبرانقلاب، امروز: دشمن هدفش این است که از این استمرار و استقامت انقلاب جلوگیری کند. 🔹از هر وسیله‌ای هم که بتواند استفاده می‌کند. از متفکرنماها که پول میدهند برای این‌که علیه پایه‌های انقلاب فکر تولید کنند تا نظریه پردازهای قلابی و قلم‌به‌مزدها و امکانات […]

🔰۲۲بهمن امسال، تماشایی خواهد بود
📢عکس‌العمل مردم به فعالیت نظریه‌پردازهای قلابی

🔻رهبرانقلاب، امروز: دشمن هدفش این است که از این استمرار و استقامت انقلاب جلوگیری کند.

🔹از هر وسیله‌ای هم که بتواند استفاده می‌کند. از متفکرنماها که پول میدهند برای این‌که علیه پایه‌های انقلاب فکر تولید کنند تا نظریه پردازهای قلابی و قلم‌به‌مزدها و امکانات #فضای_مجازی و #دلقک؛ از هرچه بتوانند استفاده می‌کنند تا گستره مخاطبان خود را زیاد کنند.

🔹همه این کارها از اول انقلاب انجام می‌شد. از همه اینها استفاده می‌کنند، ناگهان یک ۲۲بهمن پیش می‌آید، می‌بینید در همه مناطق کشور سیل جمعیت راه می‌افتد و شعار واحدی می‌دهند؛ در زمستان سرد روی یخ، زیر بارش برف و باران.

🔹یا فرض کنید ۹دی پیش می‌آید آنجور. ۹دی سال ۸۸ یا ۹دی امسال شما دیدید مردم با چه شور و هیجانی آمدند، چون احساس حضور دشمن را کرده بودند.

🔹موجود زنده و روبه‌رشد یعنی این. آن همه تلاش و فعالیت و فقط هم تلاش در فضای مجازی نیست، مثلا #تحریم می‌کنند که روی زندگی مردم اثر می‌گذارد اما عشق به انقلاب اسلامی اینجور عکس العملی در مردم بوجود می‌آورد.

🔺امسال هم من به شما عرض کنم به حول و قوه الهی ۲۲بهمن امسال از آن ۲۲بهمن‌های تماشایی خواهد بود چون مردم با این یاوه‌گویی‌هایی که بعضی دولتمردان آمریکایی کردند احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین گرفتن برای تهاجم و دشمنی است. امسال حضور مردم از همیشه گرم‌تر خواهد بود و همه به توفیق الهی می‌آیند. ۹۶/۱۱/۱۹

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار