اقدام قابل تامل مومنی زاده

همین ابتدای کار فرماندار رشت خبرنگاران را پشت درهای بسته نگه داشت / پاسخ مسئول دفتر فرماندار: این حق مردمی است که رأیشان را به پلو کباب می‌فروشند

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 اکتبر 2018 | 08:27 ق.ظ
همین ابتدای کار فرماندار رشت خبرنگاران را پشت درهای بسته نگه داشت / پاسخ مسئول دفتر فرماندار: این حق مردمی است که رأیشان را به پلو کباب می‌فروشند درفک خبر به نقل از تابناک گیلان ظهر روز گذشته ۵ تن از خبرنگاران شهر رشت با توجه به ملاقات عمومی در روز سه‌شنبه به دفتر فرماندار رشت جهت پیگیری وضعیت شورا، شهرداری و بلاتکلیفی موضوع سرپرست شهرداری رشت مراجعه نمودند.     پس از دقایقی مسئول دفتر فرماندار که از پذیرش خبرنگاران به دفتر فرماندار امتناع […]

درفک خبر به نقل از تابناک گیلان

ظهر روز گذشته ۵ تن از خبرنگاران شهر رشت با توجه به ملاقات عمومی در روز سه‌شنبه به دفتر فرماندار رشت جهت پیگیری وضعیت شورا، شهرداری و بلاتکلیفی موضوع سرپرست شهرداری رشت مراجعه نمودند.

 

 

پس از دقایقی مسئول دفتر فرماندار که از پذیرش خبرنگاران به دفتر فرماندار امتناع می‌کرد به اتاق مؤمنی زاده مراجعه کرد و مدعی شد که فرماندار رشت تمایلی به گفتگو با خبرنگاران ندارد!

 

پس‌ازاین اظهارات مسئول دفتر فرماندار شهرستان رشت، خبرنگاران نسبت به این رفتار اعتراض کردند و در پاسخ مسئول دفتر میر شمس مؤمنی زاده با بیان اینکه هم سن شما بنده کارمند بوده‌ام گفت: بروید از رئیس شورا بپرسید! این حق مردم است. مردمی که رأی خودشان را به یک پلو کباب می‌فروشند حقشان است چنین بلایی سرشان بیاید. ما خودمان به این‌ها رأی داده‌ایم حالا نتیجه انتخاب آنان چنین چیزی می‌شود.

 

گفتنی است فایل صوتی اظهارات مسئول دفتر فرماندار رشت موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد. حال باید از استاندار گیلان درخواست کرد تا به وضعیت عجیب‌وغریب شهر رشت ورود کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار