پنجمین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 خدمت رسانی دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روستاییان محروم رودبار

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: جمعه 19 اکتبر 2018 | 13:03 ب.ظ
 خدمت رسانی دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روستاییان محروم رودبار اختصاصی درفک خبر ‍  خدمت رسانی دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روستاییان محروم رودبار پنجمین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 97 به همت کانون فعالیت های جهادی ،با محوریت بهداشتی درمانی،فرهنگی،اجتماعی و آموزشی با حضور 25 دانشجو و پزشک عمومی و متخصص ،دندانپزشک و ماما در روستای لیافو و […]

اختصاصی درفک خبر

‍  خدمت رسانی دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان به روستاییان محروم رودبار

پنجمین اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 97 به همت کانون فعالیت های جهادی ،با محوریت بهداشتی درمانی،فرهنگی،اجتماعی و آموزشی با حضور 25 دانشجو و پزشک عمومی و متخصص ،دندانپزشک و ماما در روستای لیافو و دلدیم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در قالب گروه های تخصصی دندانپزشکی ،پزشکی،مامایی ،غربالگری،فرهنگی-آموزشی در اردوی جهادی یک روزه در مدرسه روستای لیافو و دلدیم حاضر و به ارایه خدمات پرداختند. در این اعزام دانشجوی جهادگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه یک متخصص ،یک پزشک عمومی،یک دندانپزشک و ماما،راهی روستای محروم لیافو و دلدیم شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبارنیز با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه ،مجمع خیرین سلامت استان و مدیریت شبکه بهداشت شهرستان رودبار در حال برگزاری است ،روستای لیافو و دلدیم از روستای دور افتاده بخش رودبار و دارای 400 نفر جمعیت است .
دکتر صمد بختیار در ادامه اجتماعی سازی مقوله سلامت و نظام ارجاع را از برنامه های اصلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواند و اظهار کرد : در این راستا ارتباط تنگاتنگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مردم ایجاد شده است .

وی ضمن تقدیر از دانشجویان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،استمرار این کار جهادی در روستاهای دور دست گیلان با حضور پزشکان متخصص چشم ،ارتوپدی و قلب را خواستار شد.

امیر حسین یوسفی -دبیر کانون فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با بیان اینکه امروز پنجمین اردوی کانون فعالیت های جهادی را با حضور بیش از 40 تن از دانشجویان پزشکی و پیرا پزشکی ،یک متخصص داخلی و پزشک عمومی و یک دندانپزشک در روستای محروم رودبار شاهد هستیم. وی در ادامه تعداد مراجعانی را که خدمات پایش سلامت و غربالگری به آنها ارایه شد را بیش از 100 نفر اعلام کرد و گفت :

48 نفر نیز توسط دندانپزشک معاینه و از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند.

لازم به ذکر است ،بخش غربالگری ،کنترل فشار خون ،قند خون و مشاوره پرستاری ،ویزیت رایگان پزشک عمومی و متخصص ،آموزش و مشاوره بهداشت همراه با پمفلت های آموزشی ،زیارت مجازی حرم امام رضا (ع) با عینک سه بعدی VR،مشاوره و آموزش بهداشت دهان و دندان همراه با اهداء مسواک و خمیردندان ،ویزیت ،معاینه و مشاوره مامایی همراه با ارجاع موارد اورژانسی ،ویزیت دندانپزشکی و ارائه خدمات درمانی با کلینیک سیار دندانپزشکی ،مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان از جمله خدماتی بود که در پنجمین اردوی کانون فعالیت های جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مراجعان ارایه شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار