حسین پور؛

2 برابر شدن اعتبارات آبخیزداری در 2 استان شمالی // 600 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در گیلان و مازندران اختصاص یافته است که 2 برابر پارسال است.

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 اکتبر 2018 | 16:04 ب.ظ
2 برابر شدن اعتبارات آبخیزداری در 2 استان شمالی  //  600 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری در گیلان و مازندران اختصاص یافته است که 2 برابر پارسال است. درفک خبر مرکز گیلان مدیرکل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور امروز در نشست بررسی حوزه های آبخیز گیلان در رشت گفت : اگر اقدامات آبخیزداری بطور گسترده و حساب شده در حوزه های آبخیز گیلان و مازندران عملیاتی شود ، تا حد زیادی از وقوع سیلاب و تخریب ناشی از […]

درفک خبر

مرکز گیلان مدیرکل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور امروز در نشست بررسی حوزه های آبخیز گیلان در رشت گفت :

اگر اقدامات آبخیزداری بطور گسترده و حساب شده در حوزه های آبخیز گیلان و مازندران عملیاتی شود ، تا حد زیادی از وقوع سیلاب و تخریب ناشی از آن در مناطق پایین دست کاسته می شود.

آقای حسین پور از دو برابر شدن اعتبارات آبخیز داری استان‌ های گیلان و مازندران در سال 97 خبر داد و افزود :

امسال به هر یک از این استان‌ ها بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به بازدید های مناطق سیل  ‌زده گیلان و مازندران گفت :

بررسی ها نشان می دهد هر کجا که طرح های آبخیزداری اجرا شد امکان وقوع سیلاب در آن منتفی است.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان نیز تعداد حوزه های آبخیز گیلان را 51 حوزه اعلام کرد و افزود :

تاکنون سالانه تنها در 4 حوزه عملیات آبخیزداری انجام می شد که با افزایش اعتبارات امسال حوزه ی فعالیت در این بخش گسترش یافته است.

آقای یوسف پور افزود : امسال در 19 حوزه طرح  آبخیز دای اجرا می شود که گامی مهم برای کنترل سیلاب ها و بهره گیری بهینه از منابع آبی است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار