پیام تبریک؛

پیام تبریک خلفوند مدیرعامل شرکت سیمان خزر در پی به ثمر نشستن زحمات خانواده ی بزرگ سیمان خزر برای دریافت پروانه تولید سیمان پرتلند سرباره ای ضد سولفات مخصوص استانهای شمالی کشور

مدیرعامل شرکت سیمان خزر لوشان
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 11 سپتامبر 2018 | 20:25 ب.ظ
پیام تبریک خلفوند مدیرعامل شرکت سیمان خزر در پی به ثمر نشستن زحمات خانواده ی بزرگ سیمان خزر برای دریافت پروانه تولید سیمان پرتلند سرباره ای ضد سولفات مخصوص استانهای شمالی کشور درفک خبر؛ ‍ همکاران محترم شرکت سیمان خزر با سلام واحترام ، به نام خداوند قادر متعال که همه هر چه داريم گوشه‌ای از الطاف بيکران اوست. پروردگاری که نعمت‌های بی‌شمارش را بر بندگانش ارزانی داشته و برکت را با تلاش و حرکت همراه و همقدم نموده است. قادر متعالی که از نشانه‌های کسب رضای […]

درفک خبر؛

‍ همکاران محترم شرکت سیمان خزر

با سلام واحترام ،

به نام خداوند قادر متعال که همه هر چه داريم گوشه‌ای از الطاف بيکران اوست. پروردگاری که نعمت‌های بی‌شمارش را بر بندگانش ارزانی داشته و برکت را با تلاش و حرکت همراه و همقدم نموده است. قادر متعالی که از نشانه‌های کسب رضای او خدمت به بندگان اوست و نصب‌العين قرار دادن حريم و حرمت بندگان خداوند لايزال در هر کار و هر فعاليتی بر ما و بر همگان فرض و واجب است .

به ثمر نشستن زحمات خانواده ی بزرگ سیمان خزر,برای دریافت پروانه تولید سیمان پرتلند سرباره ای ضد سولفات مخصوص استان گیلان و ( اقلیم استانهای شمالی) برای ارج نهادن به مصرف کنندگان عزیزهم استانی این موفقیت بزرگ رابه تمامی همکاران گرامی شرکت تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

شایسته است مراتب تجلیل خالصانه خود را از تلاش های  ارزنده وسازنده مدیریت کنترل کیفی وکارشناسان  پرتلاش این واحد که  با  دانش ، تخصص و تعهد خود نقش به سزایی در دستیابی به این مهم ایفا نمودند ، صادقانه ابراز می نمایم بر این باوریم تحصیل چنین افتخاری غرور انگیز تنها با  حسن تدبیر و تلاش صادقانه ی      تک تک همکارن خدوم و خانواده بزرگ  خزر میسر می شود   .

امروز فارغ از نتایج ارزیابی و موفقیت به دست آمده ، شاکریم که فضای همدلی و تعاون در بین کارکنان،  محیط را برای رشد ، ارتقاء ودستیابی به اهداف بلند مدت و رسیدن به چشم انداز شرکت سیمان خزر یعنی تبدیل شدن به الگوی برتر صنعت سیمان کشور آماده نموده است  .

امید است با تلاش همه همکاران شاهد پیشرفت شرکت سیمان خزردر تمام سطوح باشیم .
سید هوشنگ خلفوندی
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل
ارسال حسین اصغر پور
شکوه درفک

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار