رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان؛

کشف بیش از 5 کیلو هروئین در پلیس راه رشت _ قزوین

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 11 سپتامبر 2018 | 12:46 ب.ظ
کشف بیش از 5 کیلو هروئین در پلیس راه رشت _ قزوین درفک خبر کشف بيش از 5 كيلو هروئين در پليس راه ” رشت – قزوين ” به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 5 كيلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع هروئين و شيشه خبر داد. ” احداله احدي ” در گفت و گو با […]

درفک خبر

کشف بيش از 5 كيلو هروئين در پليس راه ” رشت – قزوين ”

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 5 كيلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع هروئين و شيشه خبر داد.
” احداله احدي ” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر در پي دريافت گزارشات مردمي از فعاليت يك قاچاقچي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقيقات پليسي از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران عمليات ويژه خودروي كاميونت ايسوزو اين قاچاقچي 34 ساله را در پليس راه “رشت – قزوين” متوقف كردند، گفت: متهم به همراه همدست 27ساله‌اش دستگير و در بازرسي از اين خودرو 5 كيلو گرم هروئين و 250گرم شيشه كشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان با بيان اينكه متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند، خاطرنشان كرد: پليس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزي آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم درحوزه مواد مخدر است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار