شمالی ها 15 گیلان 0 // سهم ضعیف گیلان نسبت به دو استان شمالی دیگر در مدال بازی های آسیایی.

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 4 سپتامبر 2018 | 16:47 ب.ظ
شمالی ها 15  گیلان 0  //  سهم ضعیف گیلان نسبت به دو استان شمالی دیگر در مدال بازی های آسیایی. درفک خبر گزارش میدهد: بازی های آسیایی  جاکارتا در چند روز گذشته با قهرمانی کاروان  چین به پایان رسید و  کاروان ورزش ایران  نیز با ۲۰ طلا، ۲۰ نقره و ۲۲ برنز پس از چین ، ژاپن، کره جنوبی، اندونزی و ازبکستان در مکان ششم جای گرفت . در این دوره از مسابقات ۱۱ گیلانی […]

درفک خبر گزارش میدهد:

بازی های آسیایی  جاکارتا در چند روز گذشته با قهرمانی کاروان  چین به پایان رسید و  کاروان ورزش ایران  نیز با ۲۰ طلا، ۲۰ نقره و ۲۲ برنز پس از چین ، ژاپن، کره جنوبی، اندونزی و ازبکستان در مکان ششم جای گرفت .

در این دوره از مسابقات ۱۱ گیلانی در مسابقات قایقرانی(کانو، کایاک،  روئینگ، بادبانی)، شمشیربازی، سپک تاکرا حضور داشتند که در نهایت چهار ورزشکار موفق به کسب یک مدال نقره در روئینگ با نازنین ملائی ، یک نقره تیمی در شمشیربازی  توسط محمد رهبری و یک برنز تیمی در قایقرانی کایاک  توسط پیمان قویدل و علی آقا میرزایی شدند. نتیجه ای که به نسبت دوره گذشته نزول را نشان می دهد!

 

گیلان در بازی های آسیایی اینچئون توسط ۹ ورزشکار  یک مدال طلا، چهار نقره و دو برنز کسب کرد.  به نسبت استان های شمالی نیز گیلان در رده سوم مدالها قرار گرفته است.

 

گفتنی است در  رقابت های جاکارتا مازندرانی ها با ۳۲ ورزشکار در رشته های رقابتی، ۲ نفر در مسابقات آزمایشی، ۷ مربی و یک داور حضور داشتند و در مجموع با ۵ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز پرونده هجدهمین دوره بازی های آسیایی را در جاکارتا ۲۰۱۸ برای مازندرانی ها بسته شد.

 

استان گلستان نیز در این بازی ها با ۲۷ ورزشکار شرکت داشت که توسط ۱۰ نفر ۳ طلای تیمی کسب کرد. گلستان در درجه اول قاطبه  تیم ملی کبدی آقایان و بانوان ایران را تشکیل می داد که موفق به کسب دو مدال طلا در مسابقات شد.

 

فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، محمداسماعیل مقصودلو، محسن مقصودلو، میثم عباسی، ابوذر مهاجر و محمد ملاک، در کبدی مردان، صدیقه جعفری و زهراعباسی در کبدی بانوان و همچنین فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال گلستانی های طلایی بازی های آسیایی بودند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار