استاندار گیلان؛

ترمیم جاده دسترسی به روستای چهار محل، در اولویت تخصیص اعتبار قرار می گیرد

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 31 آگوست 2018 | 20:45 ب.ظ
ترمیم جاده دسترسی به روستای چهار محل، در اولویت تخصیص اعتبار قرار می گیرد درفک خبر استاندار گیلان گفت: ترمیم جاده دسترسی به روستای چهارمحل، در اولویت تخصیص اعتبار قرار می گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در مراسم افتتاح 11 کیلومتر آسفالت معابر و خیابانهای روستای چهارمحل رودبار، با قدردانی از جانمایی علمی این روستا اظهار داشت: اگرچه سابقه استقرار چهارمحل در این […]

درفک خبر

استاندار گیلان گفت: ترمیم جاده دسترسی به روستای چهارمحل، در اولویت تخصیص اعتبار قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در مراسم افتتاح 11 کیلومتر آسفالت معابر و خیابانهای روستای چهارمحل رودبار، با قدردانی از جانمایی علمی این روستا اظهار داشت: اگرچه سابقه استقرار چهارمحل در این مکان مربوط به بعد از زلزله می شود، اما در منطقه‌ای با قدمت و تاریخ طولانی بنا نهاده شده است.
وی به نام گذاری روستای چهارمحل از سوی مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: این منطقه به لحاظ موهبت های طبیعی کم نظیر است.
دکتر سالاری در رابطه با مشکل دسترسی به آب در این روستا،خاطرنشان کرد: عملیات احداث مخزن و شبکه داخلی آبرسانی در این روستا بعد از زلزله با تعجیل صورت گرفت و علاوه بر این، قدمت طولانی و فرسودگی تاسیسات موجب مشکل دسترسی به آب شده است.
استاندار گیلان ادامه داد: روستای چهارمحل از زیر ساخت های متوسطی برخوردار است و ما آمادگی داریم حمایت های لازم را برای ایجاد رفاه بیشتر برای ساکنان این منطقه داشته باشیم.
وی همچنین در خصوص جاده دسترسی به چهارمحل، گفت: با وجود محدودیت های اعتباری، تلاش می کنیم این پروژه را امسال در اولویت قرار داده و به نحو شایسته ای به انجام برسانیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و نماینده رودبار و مدیر کل بنیاد مسکن در مراسم افتتاح حضور داشتند.

روابط عمومی فرمانداری رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار