طرح«منع بکارگیری بازنشستگان»جهت تأمین نظرشورای نگهبان اصلاح شد ذوالقدر: این طرح بدون استثنا وفقط بارفع ابهام درموردنيروهای مسلح تصویب شد تکذیب شایعه استثنا شدن استانداران

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 28 آگوست 2018 | 10:01 ق.ظ
طرح«منع بکارگیری بازنشستگان»جهت تأمین نظرشورای نگهبان اصلاح شد  ذوالقدر:  این طرح بدون استثنا وفقط بارفع ابهام درموردنيروهای مسلح تصویب شد  تکذیب شایعه استثنا شدن استانداران نمایندگان مجلس با اصلاح طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان موافقت کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از «انتخاب»، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۶ شهریور) مجلس جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح تبصره یک طرح یک فوریتی ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با ۲۰۹ رأی موافق، ۳۲ رأی مخالف و […]

نمایندگان مجلس با اصلاح طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان موافقت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از «انتخاب»، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۶ شهریور) مجلس جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح تبصره یک طرح یک فوریتی ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با ۲۰۹ رأی موافق، ۳۲ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۶۳ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس متن اصلاحی تبصره یک به کارگیری بازنشستگان در سمت‌های مذکور در بند‌های الف، ب. و ج. ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ مجاز است، همچنین به کارگیری بازنشستگان در نیرو‌های مسلح با مجوز فرمانده کل قوا مجاز است.

به کارگیری بازنشستگان وزارت اطلاعات تا سقف یک درصد از مجموع نیرو‌های شاغل این وزارتخانه در هر رده مدیریتی صرفاً در وزارتخانه مذکور مجاز میباشد. جانبازان بالای ۵۰ درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.

فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در گفت و گو با انتخاب، گفت: این طرح بدون هيچ استثنا و فقط با رفع ابهام در مورد حضور نيروهاي مسلح تصویب شد.

ذوالقدر همچنین شایعه استثنا شدن استانداران در این قانون را تکذیب کرد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار