نشست طرح ملی حفظ قرآن کریم در بخش مرکزی رودبار

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 23 آگوست 2018 | 20:33 ب.ظ
نشست طرح ملی حفظ قرآن کریم در بخش مرکزی رودبار درفک خبر بخشدار مرکزی در نشست طرح ملی حفظ قرآن کریم: دهیاران و شوراهای بخش مرکزی تلاش می کنند فضای مود نیاز برای ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در روستاها فراهم گردد سید فرشاد موسوی در نشست طرح ملی حفظ قرآن کریم که با حضور امام جمعه لوشان، روسای ادارات و شوراها، دهیاران و مدیران […]

درفک خبر

بخشدار مرکزی در نشست طرح ملی حفظ قرآن کریم: دهیاران و شوراهای بخش مرکزی تلاش می کنند فضای مود نیاز برای ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در روستاها فراهم گردد
سید فرشاد موسوی در نشست طرح ملی حفظ قرآن کریم که با حضور امام جمعه لوشان، روسای ادارات و شوراها، دهیاران و مدیران موسسات قرآنی در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد گفت: دهیاران و شوراهای بخش مرکزی تلاش می کنند فضای مود نیاز برای ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم را در روستاها فراهم گردد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم گفت: حفظ قرآن‌كريم در صورتي كه همراه با توجه، فراگيري معاني و ترجمه آيات قرآن باشد، جامعترين روش انس با قرآن است.
موسوی خاطر نشان کرد: بر اساس طرح ملی حفظ قرآن کریم تا چشم‌انداز 1404 باید 3.5 میلیون حافظ داشته باشیم.
وی گفت: از ديگر آثار قابل توجه حفظ قرآن ايجاد زمينه تدبر و تفكر در آيات قرآن است كه در سخنان مقام معظم رهبري ذكر شده است.
بخشدار مرکزی افزود: با توجه به ظرفیت های دهیاران و شوراهای بخش مرکزی تلاش می کنیم سهمی هر چند اندک در ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در سطح شهرستان رودبار داشته باشیم.
امام جمعه محترم لوشان هم در این نشست گفت: قرآن كريم، برترين و بالاترين هديه ي خداوند به بشر است و حفظ آن يكي از توفيقات بزرگ الهي به حساب مي آيد كه شامل حال هر كسي نمي‎شود.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر بابایی افزود: قرآن کریم در برگیرنده‌ هدایت و سعادت انسان در دنیا و اخرت می‌باشد و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به ‌سوی کمال است.
وی خاطر نشان کرد: قرآن به ‌راهی هدایت می کند که ‌مستقیم ترین راههاست کسانی که‌ با قرآن مأنوسند به‌کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می‌دهند.
امام جمعه لوشان گفت: قرآن کریم، انسان را به‌ زندگی کردن با معیارهای و ارزشهای انسانی و اسلام دعوت می‌کند، تمام مشکلات موجود در جامعه اسلامی بخاطر دوری و عدم تفکر در آیات قرآن می باشد و انتظار می رود که دهیاران و شورا های اسلامی به دنبال ترویج فرهنگ قرانی در روستاها باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار