فرمانده نیروی انتظامی رودبار خبر داد:

مردم باید پلیس را در کنار خود ببینند نه در مقابل خود

علیرضا رحمانی پور
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 آگوست 2018 | 19:16 ب.ظ
مردم باید پلیس را در کنار خود ببینند نه در مقابل خود درفک خبر مردم باید پلیس را در کنارخود ببینند نه در مقابل خود فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبار گفت: تمام تلاش ما این است که مردم پلیس را در کنار خود احساس کنند نه در مقابل خود ببینند. سرهنگ حمیدرضا فیضی ،شامگاه پنجشنبه طی نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودباردر جمع خبرنگاران اظهارکرد: ما […]

درفک خبر

مردم باید پلیس را در کنارخود ببینند نه در مقابل خود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبار گفت:

تمام تلاش ما این است که مردم پلیس را در کنار خود احساس کنند نه در مقابل خود ببینند.
سرهنگ حمیدرضا فیضی ،شامگاه پنجشنبه طی نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودباردر جمع خبرنگاران اظهارکرد:

ما در چهار ماهه اول سال خوشبختانه با کاهش کشفیات مواد مخدر ومشروبات الکلی مواجهه هستیم و تمام این زحمات را مرحون تلاشهای نیروهای انتظامی مرزی ما در چهار گوشه کشور میدانیم.
وی افزود:

پلیس درپیشانی نظام قرار دارد که اهمیت این موضوع این است که چهره پلیس ارامش وامنیت بخشیدن به جامعه می باشد.
وی بابیان اینکه بیشتر سرقت ها در جامعه ما ناشی از عدم اگاهی شهروندان وقوع سرقت است تصریح کرد:شهروندان ما باید بدانند که بیشتر وقوع سرقت ها اعم از خودروها،منازل و…..ناشی از بی تفاوتی از خودشان می باشد (مثلا نباید هیچ خودروی موقع خروج راننده در مکان عمومی وخیابان حتی برای یک لحظه روشن باشد)و…شهروندان حتما باید علایم پیشگیری از وقوع سرقت مث دزدگیر و…را نصب کنند. واین درصورتی است که در طول شبانه روز تمامی گشت های پلیس ما برای جلوگیری از وقوع جرم وسرقت در حال گشت زنی هستند.
سرهنگ فیضی ادامه داد:

ما قطعا با موتور سواران فاقد پلاک برخورد خواهیم کرد و این درحالی است که بیشتر موتورهای داخل خیابانهای شهرها وروستاهای شهرستان فاقد پلاک وحتی فاقد اسناد هستند وکاملا اوراقی خریداری شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبار گفت:

ما از ابتدا تا انتهای شهر رودبار در هردو مسیر چپ وراست به هیچ وجه پارک خودرو به صورت مورب رانداریم واین خواسته وسلیقه مغازه داران است که بعضا باعث به وجود امدن ترافیک وتصادفات شدید را در ایامهای خاص سال را به همراه دارد،حتما باید در این مسیر پارک به صورت مستقیم وصاف باشد واین درحالی است که نیروهای ما در ایامهای تعطیلات مخصوصا ایام عید نوروزجهت روانسازی ترافیک در هردو طرف 80 درصد توان خود را بکار میگیرند.
در پایان از همه خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از طرف فرمانده نیروی انتظامی تجلیل به عمل امد.
✍علیرضا رحمانی پور

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار