روز خبرنگار

پیام تبریک جوادی رئیس شورای اسلامی شهرستان رودبار بمناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار

جوادی ،رئیس شورای اسلامی شهرستان رودبار
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 7 آگوست 2018 | 20:26 ب.ظ
پیام تبریک جوادی رئیس شورای اسلامی شهرستان رودبار بمناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار ‍ درفک خبر «ن والقلم و ما یسطرون» سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:1) سفیران خبر؛ در عصر ارتباطات و تعاملات انسانی، تصویری شفاف از دهکده جهانی برای ساکنان کره خاکی ساخته اند که برجسته ترین نماد حضور آنها اگرتا دیروز روزنامه، رادیو و تلویزیون بود، امروز جای جای صفحه ها و شبکه های […]

‍ درفک خبر

«ن والقلم و ما یسطرون»
سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:1)

سفیران خبر؛ در عصر ارتباطات و تعاملات انسانی، تصویری شفاف از دهکده جهانی برای ساکنان کره خاکی ساخته اند که برجسته ترین نماد حضور آنها اگرتا دیروز روزنامه، رادیو و تلویزیون بود، امروز جای جای صفحه ها و شبکه های اجتماعی است.
به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی،تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه “تعهد” ، “صداقت” و “امانت‌داری” تعریف کنند.
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند و چون “دیده‌بان صادق” برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می نمایند

۱۷مرداد ماه «روز خبرنگار » روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم. بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود. از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

ایام عزت مستدام
شورای اسلامی شهرستان رودبار
سیدعبدالرحیم جوادی حسینی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار