ناصر عطایی چمبلی خبر داد؛

پیشرفت ۶۵ درصدی فاز اول پروژه ساماندهی مسیر پیربازار

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 7 آگوست 2018 | 11:46 ق.ظ
پیشرفت ۶۵ درصدی فاز اول پروژه ساماندهی مسیر پیربازار ناصر ناصر عطایی خبر داد: پیشرفت ۶۵ درصدی فاز اول پروژه ساماندهی مسیر پیربازار مدیر منطقه یک شهرداری رشت طول پروژه فوق را ۲ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در حال اجراست. ناصر عطایی از اجرای پروژه ساماندهی مسیر پیربازار حد فاصل میدان نبوت تا تخته […]

ناصر ناصر عطایی خبر داد:

پیشرفت ۶۵ درصدی فاز اول پروژه ساماندهی مسیر پیربازار

مدیر منطقه یک شهرداری رشت طول پروژه فوق را ۲ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در حال اجراست.

 مدیر منطقه یک شهرداری رشت طول پروژه فوق را ۲ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

وی تصریح کرد: از آنجایی که پروژه ساماندهی مسیر پیربازار حدفاصل میدان نبوت تاتخته پل ازیک رشد ۶۵درصدی برخوردار است، درصورت رفع برخی معارضات تا پایان شهریور و در غیر اینصورت تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی هدف از این اقدامات را ساماندهی معابر شهری و تسهیل در عبور و مرور دانست و از شهروندان خواست با مشارکت خود شهرداری را در انجام فعالیت‌های عمرانی برای آبادانی هرچه بیش‌تر یاری کنند.

شهردار منطقه ۱ رشت با تأکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی معابر افزود: زیباسازی فضاهای شهری و خدمت ‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان از جمله اهداف این منطقه است.



آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار