سردار جلالی؛

غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور: با فیلترینگ تلگرام جلوی انتقال بخشی از اطلاعات کشور به خارج گرفته شد.

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: شنبه 4 آگوست 2018 | 18:54 ب.ظ
غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور: با فیلترینگ تلگرام جلوی انتقال بخشی از اطلاعات کشور به خارج گرفته شد. درفک خبر خوشبختانه فضای کشور بهتر از قبل است‌. زیرا قبل از عید تمام فضای مجازی در اختیار تلگرام بود   سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: ❗️آمریکایی ها با جنگ هیبریدی می خواهند ما را مجبور به پذیردش خواسته هایشان کنند ❗️سناریوی دشمن سه سطح دارد: 1 – یک سطح […]

درفک خبر

خوشبختانه فضای کشور بهتر از قبل است‌. زیرا قبل از عید تمام فضای مجازی در اختیار تلگرام بود

 

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت:

❗️آمریکایی ها با جنگ هیبریدی می خواهند ما را مجبور به پذیردش خواسته هایشان کنند

❗️سناریوی دشمن سه سطح دارد:

1 – یک سطح آن سطح راهبردی ست که شامل هماهنگی در سطح بین الملل برای تنظیم روابط ایران، اروپا و دیگر کشورها در غالب برجام ، همچنین هماهنگ کردن همه کشورها در راستای استراتژی خودشان.

2 – سطح دیگر سطح عملیاتی ست، یعنی هماهنگی همه ابزارها که می تواند در غالب جنگ هیبریدی عمل کند که شامل عملیات روانی، امنیتی، لایه های اقتصادی وسایبری، امنیت ملی و آشوب را دربر می گیرد. آمریکایی ها یک حرکتی را راه انداختند که به آن سازماندهی جریان بی سر می گویند زیرا اگر جریان مخالف سر یا رهبر داشته باشد دستگاه های اطلاعاتی ایران به خوبی می توانند آن را شناسایی و قطع کنند پس با اقدامات اولیه امنیتی نمیتوان رهبر یا سرآشوب را پیدا کرد.

3 – سطح سوم سطح اجرایی است که عمدتا در عرصه های اجرایی و در عرصه های اقتصادی و عملیات روانی شکل می گیرد.

دشمنان می‌خواهند در غالب شبکه های اجتماعی هماهنگی های لازم را انجام دهند مثلا در آشوب های سال گذشته ما دو لایه از شبکه را پیدا کردیم که یکی از آنها شبکه عملیاتی مبتنی بر شبکه تلگرام و دیگری شبکه نخبگان و مسئولین از طریق توییتر بود آنها توانسته بودند این دو شبکه را هماهنگ و اهداف خود را دنبال کنند. آمریکایی ها در استراتژی هایشان مفسدین اقتصادی را سرباز خود می دانند زیرا آنها به دنبال منافع شخصی هستند اما در جهت اهداف آمریکا حرکت می کنندمفسدین اقتصادی در چارچوب استراتژی تهاجمی اقتصادی از از دشمن آمریکایی اقدام می کنند.

عده ای معتقدند براندازی جمهوری اسلامی ممکن نیست و تاکنون تلاش های زیادی برای این مساله کرده اند که نتیجه نداده است، برخی دیگر می گویند شرایط ایران استثنایی ست و ضعف ها و کمبودهایی وجود دارد که ممکن است استراتژی آنها اتفاق بیفتد دشمن می گوید ما باید تصور فروپاشی نظام را در مردم ایجاد کنیم. یکی از محور هایی که توسط شبکه های اجتماعی دنبال میشود همین موضوع است تا مردم فکر کنند در آینده ای نزدیک این اتفاق رخ می دهد.

خوشبختانه فضای کشور بهتر از قبل است‌. قبل از عید تمام فضای مجازی در اختیار تلگرام بود پس آن ها می توانستند از اطلاعات مردم و بیگ دیتا های موجود در جهت اهدافشان استفاده کنند زیرا به خوبی می دانستند مساله هر شهر ما چیست. در سخنرانی های اخیر وزیر خارجه آمریکا به خوبی می بینیم که او از اطلاعات موجود در این بیگ دیتا ها بهره برداری کرده است.

با تصمیم شورای عالی فضای مجازی و فیلترینگ تلگرام جلوی انتقال بخشی از این اطلاعات گرفته شد. نحوه برخورد آمریکایی ها با کره شمالی الگویی ست که آمریکایی ها از آن می خواهند استفاده کنند یعنی توانستند با فشارهای مختلف کره را وادار به مذاکره کنند پس در ذهنشان می خواهند همان برنامه را با کمی تغییرات علیه ایران بکار بگیرند.

بهایی ها، صهیونیست ها، ضد انقلاب و منافقین در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارند و موجب تحریک مردم می شوند، آنها با انجام عملیات روانی سیاه و مخرب تلاش می کنند موجب بر انگیخته شدن اعتراض مردم و آشوب در جامعه شوند. ما باید در حوزه هایی که می تواند مورد استفاده دشمنان قرار گیرد راهکارهایی را بسنجیم تا در صورت تحریم دچار آسیب نشویم‌. تهاجم به بازار ارز و افزایش تقاضای مردم در این حوزه ها یکی از اقدامات عملیات روانی دشمن است پس باید با اقدامات درست آرامشی را بر آن حاکم کنیم.

آمریکایی ها سازمان منافقین را پایه همه اقدامات امنیتی علیه ایران قرار دادند و همه اپوزیسیون های خارجی گفته اند که از منافقین تبعیت کنید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار