فرهی، رئیس اداره محیط زیست رودبار خبر داد:

سلطان صخره ها در رودبار نقره داغ شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 9 ژوئن 2023 | 05:20 ق.ظ
سلطان صخره ها در رودبار نقره داغ شد شکارچی غیر مجاز کل و بز که پس از محکومیت به حبس ۱۳ ماهه ، متواری بود ، بلاخره گرفتار چنگال قانون شد و مجبور به پرداخت جریمه ضرر و زیان هفتصد و پنجاه میلیون ریالی شکار حیات وحش شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شکارچی غیر مجازی که پس از دستگیری و […]

شکارچی غیر مجاز کل و بز که پس از محکومیت به حبس ۱۳ ماهه ، متواری بود ، بلاخره گرفتار چنگال قانون شد و مجبور به پرداخت جریمه ضرر و زیان هفتصد و پنجاه میلیون ریالی شکار حیات وحش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شکارچی غیر مجازی که پس از دستگیری و محاکمه در شهرستان رودبار، به جرم شکار غیر مجاز یک بز کوهی به سیزده ماه حبس و پرداخت هفتصد و پنجاه میلیون ریال جریمه محکوم شده و متواری بود، هفته گذشته گرفتار چنگال قانون شد.

علی فرهی تکرمی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: این شکارچی در حال حاضر در بازداشت بسر می‌برد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال هزینه جریمه ضرر و زیان حیات وحش را پرداخت کرده است. و در انتظار ادامه روند گذراندن محکومیت خود می‌باشد.

بز کوهی که از آن به عنوان سلطان صخره های کوهستانی یاد می‌شود جزو گونه‌های حفاظت شده می باشد که شکار آن در استان گیلان ممنوع است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار