طی حکمی؛

علی نظری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 می 2023 | 08:14 ق.ظ
علی نظری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار شد فرماندار رودبار در نشست تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان؛ شهرستان رودبار دارای فرهیختگان فرهنگی و هنری فراوانی است طهمورث عموپور فرماندار رودبار در نشست تکریم و معارفه سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد،گفت؛ اصحاب رسانه […]

فرماندار رودبار در نشست تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان؛ شهرستان رودبار دارای فرهیختگان فرهنگی و هنری فراوانی است

طهمورث عموپور فرماندار رودبار در نشست تکریم و معارفه سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد،گفت؛ اصحاب رسانه شهرستان رودبار بین هم اتحاد و همدلی مضاعفی دارند و این امر مهم باعث انتشار اخبار در سریعترین زمان ممکن در سطح شهرستان و استان مخابره میشود.

 

وی افزود؛ شهرستان رودبار فرهیختگان فرهنگی و هنری دارد و از این رو میتوان برای اجرای کارهای فرهنگی از این عزیزان استفاده کرد.

 

فرماندار رودبار گفت؛ خبرنگاران شهرستان رودبار، برای پوشش خبری در تمامی مراسمات ملی، مذهبی و.. حضور دارند و رسانه های آنها بسیار تاثیر گذار و در چهارچوب نظام و انقلاب اسلامی حرکت میکنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد؛ سال های گذشته به قشر زحمتکش و فرهنگ دوست و هنرمند این شهرستان نگاهی نشده بود، امیدواریم با حضور آقای نظری شاهد تحولات جدیدی در بین این قشر عزیز باشیم.

 

لازم به توضیح است؛ بنا به پیشنهاد طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار و طی حکمی از سوی رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، علی نظری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار