رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد:

تغییر ساعت ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 می 2023 | 10:10 ق.ظ
تغییر ساعت ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امسال باتوجه به اینکه تغییر ساعت نداریم، آغاز ساعت کاری ادارات از ساعت ۶ صبح و طبق روال گذشته است.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ میثم لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با تغییر ساعت کار کارکنان دولت […]

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امسال باتوجه به اینکه تغییر ساعت نداریم، آغاز ساعت کاری ادارات از ساعت ۶ صبح و طبق روال گذشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ میثم لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با تغییر ساعت کار کارکنان دولت از خرداد ماه تصریح کرد: در سالهای گذشته هم ساعت کار کارکنان از ۷ صبح آغاز می شد، اما امسال باتوجه به اینکه تغییر ساعت نداریم، آغاز ساعت کاری از ۶ و طبق روال گذشته است.

وی افزود: در سال گذشته نیز این تغییر ساعت کارکنان از اول خرداد اعمال شد ولی امسال از پانزدهم خرداد آغاز می شود یعنی زمانی است که مدارس عملاً تعطیل شده اند و برای عمده کارکنان دولت که معلمان آموزش و پرورش هستند، این مشکل حل خواهد شد.

 

لطیفی تصریح کرد: هماهنگی لازم در تهران و کلانشهرها برای مسئله مترو و جابجایی انجام شده تا ساعت به گونه ای تنظیم شوند که کارکنان دولت با مشکلی برای جابه جایی از اطراف شهر مواجه نشوند.

 

رییس سازمان اداری استخدامی با اشاره به مسئله بهره وری گفت: در دنیا مطالعاتی در مورد تنظیم ساعت کار با نور آفتاب انجام شده است.

 

لطیفی با بیان اینکه این تغییر ساعت از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اعمال می شود، افزود: از ۱۵ شهریور که آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی کلید می خورد، ساعت کاری به حالت قبل برخواهد گشت که برای دستگاه های متعدد متفاوت است.

 

لطیفی در پایان با تاکید براینکه مساله انرژی در این بازه زمانی سه ماهه اهمیت دارد، اظهار داشت: کمبود انرژی و لزوم بهره وری از آن اقتضا می‌کند که تغییر ساعت کاری کارکنان اعمال شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار