طبق اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور؛

مدیران تا ۱۹ خرداد مهلت استعفا برای داوطلبی در انتخابات مجلس را دارند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 9 می 2023 | 13:15 ب.ظ
مدیران تا ۱۹ خرداد مهلت استعفا برای داوطلبی در انتخابات مجلس را دارند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر بنا بر اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور که نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد زمان و مشمولین استعفا به‌منظور داوطلبی در انتخابات مجلس معین گردید.   جواد شفیعی ثابت مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: مطابق تبصره 6 ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر بنا بر اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور که نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد زمان و مشمولین استعفا به‌منظور داوطلبی در انتخابات مجلس معین گردید.

 

جواد شفیعی ثابت مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: مطابق تبصره 6 ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف است هفت ماه قبل از ثبت نام از داوطلبان مراتب را جهت استعفا مشمولین موضوع ماده 29 قانون از طریق رسانه های گروهی به آگاهی عمومی برساند.

 

وی گفت: در اجرای این قانون ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره یک را صادر و مطابق این اطلاعیه مدیران و مسئولین مشمول موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لازم‌ است تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۹ از سمت خود استعفا داده و این استعفا مورد پذیریش مقام مافوق قرار گرفته باشد.

 

شفیعی ثابت، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: تاریخ ثبت نام از ۱۴۰۲/۹/۱۹ به مدت هفت روز تا ۱۴۰۲/۹/۲۵ می باشد و امیدواریم براساس چهار راهبرد امنیت، سلامت،رقابت و مشارکت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری شاهد حضور باشکوه مردم در تعیین منتخبان خدمتگذار در مجلس شورای اسلامی باشیم.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان از برنامه ریزی جهت شروع به کار ستاد انتخابات استان گیلان خبر داد و گفت: طی هفته های آینده پس از ابلاغ وزارت کشور ستاد انتخابات استانداری شروع بکار خواهد کرد و در تعامل خوبی که با شورای نگهبان وجود دارد ؛ با همراهی همه مردم و مسئولین با سرلوحه قراردادن قانون، شاهد برگزاری یک انتخابات موفق که همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز می باشد، خواهیم بود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار