رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار خبر داد:

برگزاری کارگاه علمی _ آموزشی یک روزه ویژه دانش آموزان شهرستان رودبار با موضوع اهمیت تنوع زیستی و حیات وحش استان گیلان

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 14 مارس 2023 | 09:48 ق.ظ
برگزاری کارگاه علمی _ آموزشی یک روزه ویژه دانش آموزان شهرستان رودبار با موضوع اهمیت تنوع زیستی و حیات وحش استان گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از برگزاری کارگاه علمی _ آموزشی یک روزه ویژه دانش آموزان این شهرستان با موضوع « اهمیت تنوع زیستی و حیات وحش استان گیلان» خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی فرهی گفت : تعداد ۷۰ نفر از دانش آموزان پایه یازدهم متوسطه رودبار در اردوی […]

رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار از برگزاری کارگاه علمی _ آموزشی یک روزه ویژه دانش آموزان این شهرستان با موضوع « اهمیت تنوع زیستی و حیات وحش استان گیلان» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی فرهی گفت : تعداد ۷۰ نفر از دانش آموزان پایه یازدهم متوسطه رودبار در اردوی یک روزه ی علمی و آموزشی با عنوان آشنایی با اهمیت حیات وحش و نقش آن در زندگی انسان شرکت نمودند.

وی تصریح کرد : در این کارگاه آموزشی یک روزه، دانش آموزان با حضور در موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی گیلان واقع در طبقه هم کف اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با گونه های مختلف تاکسیدرمی (پوست آرایی )شده پستانداران ، پرندگان ، خزندگان ، آبزیان ، دوزیستان و نیز مجموعه ای از حشرات ، مرجانها ، کانی ها و سنگواره ها و نیز گیاهان بشکل هرباریومی در مقیاس کوچک در استان آشنا شدند.

فرهی افزود : سپس دانش آموزان درپناهگاه حیات وحش سلکه صومعه سرا حضور یافتند و با شرکت در کلاس‌های آموزشی و پرنده نگری، از نزدیک با اهمیت حیات وحش و نقش آنها در اکوسیستم طبیعی و‌چرخه حیات آشنا شدند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار