فرماندار رودبار در گفتگو با برنامه صبح تازه شبکه باران:

در دولت آیت الله رئیسی ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه آسفالت راه‌های رودبار شده است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 5 فوریه 2023 | 15:13 ب.ظ
در دولت آیت الله رئیسی ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه آسفالت راه‌های رودبار شده است فرماندار رودبار؛ در دولت آیت الله رئیسی ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه آسفالت راه‌های رودبار شده است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار در گفتگو با برنامه صبح تازه شبکه باران گفت؛ ۱۰۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در شهرستان رودبار وجود دارد و در دولت مردمی ایران قوی آیت‌الله رئیسی۱۵۰ […]

فرماندار رودبار؛ در دولت آیت الله رئیسی ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه آسفالت راه‌های رودبار شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طهمورث عموپور فرماندار رودبار در گفتگو با برنامه صبح تازه شبکه باران گفت؛ ۱۰۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در شهرستان رودبار وجود دارد و در دولت مردمی ایران قوی آیت‌الله رئیسی۱۵۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت راه‌ها هزینه شده است.

وی افزود؛ با توجه به رویکرد دولت مردمی ایران قوی آیت الله دکتر رئیسی و دستورات دکتر عباسی استاندار گیلان در زمینه توسعه گردشگری و صنعت توریسم در شهرستان رودبار ۵ طرح بزرگ گردشگری در روستاهای دارستان، شیرکوه، پنج خاله و لیسن انجام داده ایم.

عموپور یاد آور شد؛ در این مدت دکتر عباسی استاندار گیلان ۱۷ بار به صورت رسمی به شهرستان رودبار سفر داشته است که در طول چند سال اخیر این امر بی سابقه است.

فرماندار همچنین یادآور شد: در دهه فجر امسال ۱۱۰ پروژه عام المنفعه در شهرستان رودبار افتتاح می شود که ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است و۸۴ اشتغال دائم و ۳۸۱ اشتغال غیر دائم ایجاد کرده است.

فرماندار گفت: اولین نیروگاه خورشیدی به زودی در لوشان راه اندازی می‌شود که باتوجه به نظر کارشناسان این نیروگاه توانایی برق دار کردن ۵۰۰۰ واحد مسکونی را دارد.

عموپور گفت؛ وضعیت آب شرب و راههای شهرستان مطلوب نیست ولی در تلاشیم این وضعیت را بهبود بخشیم که با توجه به بحرانی بودن در سال ۱۴۰۱ ، تقریبا حدود ۷۰ درصد بودجه شهرستان را به بحث های آب شرب و راهها اختصاص داده ایم.

وی گفت؛ مردم شهرستان رودبار دغدغه کمبود آرد و کیفت نان را داشتند که با تشکیل جلسه شورای آرد و نان در فرمانداری رودبار و استان گیلان موفق به افزایش ۱۷۰۰ کیسه آرد به سهمیه شهرستان شدیم، همچنین ۵۰۰ کیسه آرد فوق العاده برای نانوایی های شهرستان درنظر گرفته شده است.

عموپور اظهار داشت: بسیاری از مردم مشتاق هستند به شهرستان رودبار بازگردند و این امر مهم مستلزم ایجاد زیرساخت ها است که با دستور دکتر عباسی استاندار گیلان، بنده در این زمینه درحال پیگری هستم.

عموپور گفت: با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عنایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۳ دستگاه رادیولوژی در شهرستان رودبار مستقر شد.

وی همچنین گفت : ۱۳ روستای شهرستان رودبار فاقد گازرسانی هستند که در این زمینه درحال پیگری هستیم تا در سال ۱۴۰۲ قرارداد هایی با پیمانکاران منعقد گردد و این ۱۳ روستا گاز رسانی شوند.

فرماندار گفت : بنده در روز های سه شنبه با مردم شهرستان ملاقات عمومی دارم و هر روز که در فرمانداری باشم و جلسه نداشته باشم در خدمت مردم خواهم بود.

وی خاطرنشان کرد: رودبار بزرگترین شهرستان گیلان است، ۴ اقلیم آب و هوایی دارد و حدود ۱۲ نوع قومیت در آن زندگی می کنند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار