مومنی رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت:

سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد

فرشته بریدک
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 5 ژانویه 2023 | 12:30 ب.ظ
سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد امیر مومنی رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت :سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امیر مومنی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد بلکه تمام عمرش را برای خدمت به نظام، میهن و اسلام وقف کرد. رییس هیات […]

امیر مومنی رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت :سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ امیر مومنی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی یک شبه قهرمان نشد بلکه تمام عمرش را برای خدمت به نظام، میهن و اسلام وقف کرد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت افزود: فقط مردی که تقوا پیشه کرده باشد می تواند از بزرگ ترین و قدرتمندترین دشمنان اسلام و ایران هراسی به دل راه ندهد.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت به پشتوانه سردار قاسم سلیمانی جان گرفت و توانست شهرهای محاصره شده در دست داعشی ها و تکفیری ها را نجات دهد.

مومنی احترام و توجه به خانواده شهدا و به خصوص فرزندان آنان را از ویژگی های حاج قاسم دانست و گفت: ساده و صمیمی بود و ارتباطش با مردم با خلوص انجام میشد و هیچ کبر و تکبری به عنوان یک فرمانده بزرگ، نداشت.

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: حاج قاسم ماورایی نبود و چون برای همه دست یافتنی بود محبوبیتش را در قلوب مردم صدچندان کرد و گواه این حرف مراسم تشییع و همچنین حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد ایشان است.

 

مومنی در ادامه از حضور اعضای هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت در آیین سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی که امروز در میدان شهدای ذهاب رشت(پیاده راه فرهنگی) برگزار شد خبر داد و گفت: هیات نجات غریق و غواصی رشت نیز برای سربلندی ایران عزیز، این حرم سفارش شده حاج قاسم بزرگ، همچون سایر مردم ایستاده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار