فرماندار رودباری شهرستان مرزی گیلان خبر داد:

۱۴ هزار مددجوی آستارایی خدمات دریافت کرده اند /۲۵۰ بسته کمک آموزشی و البسه بین دانش آموزان آستارا توزیع شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 نوامبر 2022 | 17:20 ب.ظ
۱۴ هزار مددجوی آستارایی خدمات دریافت کرده اند /۲۵۰ بسته کمک آموزشی و البسه بین دانش آموزان آستارا توزیع شد ارائه خدمات به ۱۴ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد در آستارا به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار آستارا با حضور سرزده در مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، نحوه خدمات دهی به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و چگونگی پیگیری مشکلات مردم را مورد ارزیابی قرار داد. عنایت رضایی‌پور در این بازدید ضمن […]

ارائه خدمات به ۱۴ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد در آستارا

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار آستارا با حضور سرزده در مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، نحوه خدمات دهی به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و چگونگی پیگیری مشکلات مردم را مورد ارزیابی قرار داد.

عنایت رضایی‌پور در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های پرسنل این نهاد در شهرستان، بیان کرد: کمیته امداد از جمله نهادهای تاثیر گذار این شهرستان بوده که با برنامه های ارزنده و متعدد خود در خدمت‌رسانی به نیازمندان اقدامات شایسته ای انجام داده است.

فرماندار بندر آستارا بیان کرد: در حال حاضر ۶۰۰۰ خانوار شامل ۱۴ هزار نفر تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مرزی آستارا هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰۰ خانوار شامل ۱۴ هزار نفر تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد شهرستان مرزی بندر آستارا هستند، اظهار کرد: این خانوارها از انواع حمایت‌های این نهاد از جمله پرداخت مستمری ماهانه، کمک هزینه اجاره مسکن، تهیه پول پیش، هزینه‌های درمانی، مسکن محرومان، جهیزیه، کمک‌های موردی، پرداخت هزینه های عمرانی برای تعمیر و بازسازی مسکن، انشعاب آب، برق و گاز، کمک هزینه تحصیلی مدرسه و دانشگاه، تسهیلات خوداشتغالی و… بهره مند هستند.

وی اظهار کرد: ۴۰۰۰ خانوار از مددجویان دائم بوده و ۲۰۰۰ خانوار نیز به صورت تکی و کم خدمتی از این خدمات در آستارا بهره مند هستند و در این میان نقش خیرین در ارائه خدمات رسانی بسیار مهم و اثرگذار است.

وی همچنین گفت: ۴۸۵ فرزند یتیم و محسنین در این شهرستان از حمایت‌های ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) برخوردار هستند.

رضایی پور بیان کرد: این افراد شامل ۱۵۹ نفر فرزند یتیم و ۳۲۶ نفر فرزند محسنین هستند که در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد برای آنها در مناسبت‌های مختلف در قالب طرح‌های گوناگون یک‌هزار و ۲۹۳ نفر حامی نیز جذب شده است.

وی با اشاره به خدمات گوناگون کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: حوزه مشارکت‌های مردمی جهت جلب کمک‌ها از طریق صندوق‌ها یا اجرای انواع طرح‌ها است که طرح اکرام مخصوص ایتام و طرح محسنین مخصوص فرزندان بدسرپرست به اجرا درمی‌آید.

فرماندار بندر آستارا بیان کرد: افزون بر ۱۵ میلیارد و ۶۵۴ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال در طرح اکرام و محسنین به صورت نقدی و کالایی در ۱۲ ماهه سال گذشته در این شهرستان جمع‌آوری شده بود که در محل مورد نظر هزینه شد.

وی اضافه کرد: همچنین با عنایت و اعتماد مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان آستارا بیش از هشت میلیارد و ۶۲۱ میلیون و ۵۹۱ هزار ریال در طرح اکرام و محسنین به صورت نقدی و کالایی از ابتدای سال جاری توسط کمیته امداد جمع‌آوری شده است.

توزیع ۲۵۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند آستارا

۲۵۰ بسته لوازم‌التحریر و البسه دانش‌آموزی اعم‌از کیف و کفش به ارزش ۷ میلیون تومان به همت بسیج حوزه اصناف و کارگری در بین دانش‌آموزان نیازمند روستاهای بخش مرکزی شهرستان آستارا توزیع شد.

۲۵۰ بسته لوازم‌التحریر و البسه دانش‌آموزی اعم‌از کیف و کفش به ارزش ۷ میلیون تومان به همت بسیج حوزه اصناف و کارگری شهرستان مرزی آستارا در بین دانش‌آموزان نیازمند مدارس بخش مرکزی این شهرستان توزیع شد.

به‌گفته فرماندار بندر آستارا، این اقدام خیرخواهانه به مناسبت هفته بسیج با هدف محرومیت‌زدایی و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی در قالب غرفه مهربانی در دستور کار دانش‌آموزان قرار گرفته تا شاهد مهری بانشاط در سطح مدارس به ویژه مناطق محروم و صعب‌العبور باشیم.

عنایت رضایی‌پور با بیان اینکه درخصوص برقراری عدالت آموزشی در مناطق کم‌برخوردار این شهرستان، قرارگاه جهادی تشکیل شده است، اظهار کرد: در قالب این قرارگاه، نیازمندی‌های مناطق کم‌برخوردار شناسایی و از ظرفیت خیرین و گروه‌های جهادی برای برطرف کردن این نیازمندی‌های استفاده خواهد شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار