فرماندار رودبار در جمع مدیران مدارس:

در مدارس از مربیان تاثیرگذار استفاده کنیم

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 19 نوامبر 2022 | 20:31 ب.ظ
در مدارس از مربیان تاثیرگذار استفاده کنیم درفک خبر/طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه مدیران مدارس در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) گفت: در مدارس و مراکز آموزشی از مربیانی که در تبیین مسائل تاثیر گذارند استفاده کنیم و خیلی فعال باشیم. فرماندار رودبار اظهار داشت: وضعیت حوزه پرورشی و فرهنگی در مدارس و دانشگاهها مطلوب نیست ، با دانش آموزان […]

درفک خبر/طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه مدیران مدارس در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) گفت: در مدارس و مراکز آموزشی از مربیانی که در تبیین مسائل تاثیر گذارند استفاده کنیم و خیلی فعال باشیم.

فرماندار رودبار اظهار داشت: وضعیت حوزه پرورشی و فرهنگی در مدارس و دانشگاهها مطلوب نیست ، با دانش آموزان و دانشجویان گفتگو کنیم و حرفهایشان را بشنویم ، کرسی های آزاداندیشی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را احیا و اجرا نمائیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار با بیان اینکه به هشدارهای تهاجم فرهنگی رهبر معظم انقلاب توجه نکردیم و اکنون شکاف فرهنگی را شاهد هستیم تصریح کرد: برای اعتلای جامعه به آموزش و پرورش اعتلا بخشیم و در ارتباط با معلمان و دانش آموزان موشکافانه عمل و از تمام ظرفیتها و تفکرات مختلف که به آرمان های نظام و انقلاب پایبندند استفاده کنیم.

عموپور تاکید کرد: در دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب نه خجالت نه ترس داشته باشیم بلکه با شجاعت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای تبدیل شده است دفاع کنیم چرا که ایران در رژیم پهلوی ژاندارم و نگهبان منطقه بود.

فرماندار  رودبار اظهار داشت: ایران اسلامی هم اکنون نقش آفرین است و در صلح اوکراین هم دعوت می گردد ، دولت مردمی ایران قوی آیت الله دکتر رئیسی برای اولین بار ارز را تک نرخی کرد و دست به جراحی اقتصادی زد اما دشمن این موفقیت ها را تحمل نمی کند .

وی همچنین با اشاره به اغتشاشات برخی مناطق گفت : در شهرستان رودبار با تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی آرامش وجود دارد ، در برخورد و شناسایی با عوامل اغتشاشگر دقیق عمل می کنیم ، صف معترضین را از اغتشاشگران جدا می کنیم .

عموپور بیان داشت: در این برهه از تاریخ ایران اسلامی بسیار دقیق و حساس باشیم ، قرار نیست در نظام ایران اسلامی  قدردان نباشیم و با بیان و رفتار آب در آسیاب دشمن بریزیم.

وی همچنین یادآور شد: واقعیت ها را بدانیم ، برنامه ریزی درست انجام دهیم ، مسائل فرهنگی و دینی را نرم و لطیف بیان کنیم.

فرماندار رودبار در پایان اذعان نمود: هر کجا شعار ندادیم و جهادی عمل کردیم موفق شدیم ، مدیران و مسئولان همچون سپهبد شهید سلیمانی عاشقانه رفتار کنند و عامل باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار