گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار:

در بودجه ۱۴۰۱ برای ورزش جوانان در شهرهای لوشان، منجیل و رودبار زمین فوتسال در نظر گرفته شده است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 19 نوامبر 2022 | 07:54 ق.ظ
در بودجه ۱۴۰۱ برای ورزش جوانان در شهرهای لوشان، منجیل و رودبار زمین فوتسال در نظر گرفته شده است اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ضمن سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و بازدید و بررسی مشکلات، نشست‌هایی را با مسئولان مربوطه جهت حل مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود برگزار کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی […]

اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ضمن سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و بازدید و بررسی مشکلات، نشست‌هایی را با مسئولان مربوطه جهت حل مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمان سرکشی از حوزه‌های انتخابیه، به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: پیگیری‌هایی برای اجرای پروژه‌های عمرانی آب رودبار انجام شد و همچنین شاهد تسریع در روند ساخت پروژه سدهای مخزنی و دیورش هستیم و اجرای پروژه آبرسانی از سد دیورش به شهرستان رودبار، پیشرفت خوبی حاصل شد.

تخصیص اعتبار برای تولید دانه‌های روغنی زیتون

نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم در ادامه تاکید کرد: در بحث راه‌های روستایی در چند مسیر کارهای مهمی انجام شده است، همچنین بهسازی آسفالت جاده فرعی توتکابن نیز در دست اقدام است .برای نخستین بار زیتون به عنوان دانه روغنی دیده شده و در تبصره هشت قانون بودجه ۱۴۰۱ برای زیتون در کنار گندم، جو و دانه‌های روغنی ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی در ادامه تاکید  کرد: طی گفتگویی که با وزارت جهاد کشاورزی داشتیم مقرر شد، برای بهینه سازی این چهار محصول در قالب پرورش و بهسازی مشکلات زیتون در حوزه مگس زیتون و صنایع تبدیلی نیز اقدامات لازم صورت گیرد. همچنین پیگیری لازم برای واردات زیتون بر اساس ابلاغیه‌ای که وزیر جهاد داشتند انجام شد ، بخشی از درآمد شهرستان ما از محل کاشت و فروش زیتون است.

استادیوم رستم آباد با تخصیص ۲ میلیارد اعتبار در حال تکمیل است

چگینی در پایان با اشاره به بحث ورزش خاطر نشان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ برای ورزش جوانان در شهرهای لوشان، منجیل و رودبار زمین فوتسال در نظر گرفته شده که این پروژه در حال انجام است و در شهر لوشان طی چندروز آینده این زمین ورزشی فوتسال به اتمام می‌رسد و دو شهر دیگر در مرحله تاسیس هستند، همچنین استادیوم رستم آباد با تخصیص ۲ میلیارد اعتبار در حال تکمیل است و کار ساخت زمین فوتبال در رودبار با همت خیرین این شهرستان در حال اتمام است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار