گیلان از لحاظ اسپانسر و سرمایه‌گذار مالی ضعیف است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 اکتبر 2022 | 11:24 ق.ظ
گیلان از لحاظ اسپانسر و سرمایه‌گذار مالی ضعیف است مهرداد گودرزوند چگینی اظهار داشت: درآمدهای مالیاتی و نفتی پیش بینی شده در بودجه امسال طی ۶ ماهه اول سال ۱۰۰ درصد و کامل و در سایر موارد نیز بیش از ۶۰ درصد از اهداف ما تحقق یافته است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از ایرنا، نایب رئیس کمیسیون برنامه و […]

مهرداد گودرزوند چگینی اظهار داشت: درآمدهای مالیاتی و نفتی پیش بینی شده در بودجه امسال طی ۶ ماهه اول سال ۱۰۰ درصد و کامل و در سایر موارد نیز بیش از ۶۰ درصد از اهداف ما تحقق یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از ایرنا، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: درآمدهای مالیاتی و نفتی پیش بینی شده در بودجه امسال طی ۶ ماهه اول سال ۱۰۰ درصد و کامل و در سایر موارد نیز بیش از ۶۰ درصد از اهداف ما تحقق یافته است.

مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه شواری ورزش گیلان عنوان کرد: طی چند سال اخیر تحریم‌های سختی بر کشور و مردم ما تحمیل شد اما دولتمردان ما توانستند با راهکارهای مناسب، تحریم‌ها را دور بزنند و هم اینک شاهدیم که در فروش نفت موفق عمل کرده و به اهداف ۶ ماهه نخست امسال دست یافتیم

نماینده مردم شهرستان رودبار گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۲ برابر شدن بودجه ورزش طی امسال بیان کرد: در سال جاری با اختصاص مبلغ سه هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان بودجه به ورزش عملا این رقم نسبت به سال گذشته (۱۴۰۰) حدود ۲ برابر شد و در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز پیش بینی می‌شود که بودجه ورزش باز هم افزایش چشمگیری یابد.

وی ادامه داد: همچنین به وزارت ورزش اختیار داده شده تا با اولویت بندی، بودجه موردنظر را به فدراسیونهای ورزشی اختصاص دهد تا در این زمینه شاهد رشد بیشتر ورزش در کشور باشیم.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: هرچه در حوزه ورزش تلاش و سرمایه‌گذاری شود، به نفع جامعه خواهد بود زیرا هر میزان که این موضوع توسعه یابد به همان نسبت سلامتی جسمی و روحی مردم به عنوان اعضای جامعه ارتقا یافته و صرفه جویی بسیار مناسبی در بخش بیماری و درمان انجام خواهد شد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ورزش‌های قهرمانی و قهرمانان ورزشی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران ما الگوهای مناسبی در جامعه بشمار می‌روند، سفیران بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی هستند که می‌توانند تبلیغات استکبار جهانی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنند.

گودرزوند چگینی افزود: رسانه‌های غربی و معاند می‌کوشند ایران را کشوری جنگ طلب جلوه دهند اما ورزشکاران ما با حضور در میادین مختلف جهانی، نقش تعیین کننده‌ای در نشان دادن ماهیت واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری صلح طلب دارند.

وی به توسعه ورزش در گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: با وجود اینکه گیلان استانی ضعیف از لحاظ اسپانسر و سرمایه‌گذار مالی است، باید با همدلی نمایندگان، استاندار و سایر مسئولان ارشد گیلان، بتوانیم از ورزش و ورزشکاران این استان بیشتر حمایت کنیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با حمایت همه مسئولان، ورزش را در ابعاد قهرمانی و همگانی بیشتر در گیلان گسترش دهیم تا شاهد ارتقای جایگاه ورزش این استان و رسیدن به جایگاه شایسته استان در کشور باشیم.

در جلسه شواری عالی ورزش گیلان، اسدالله عباسی استاندار این استان، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و تعدادی ار روسای هیاتهای ورزشی و قهرمانان رشته‌های مختلف ورزش گیلان حضور داشتند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار